Monday, October 20, 2008

aku nak maki sape ni?

x-ternal hard disk aku rosak
segala gambo kerabat aku, tambii aku n kerabat dia skali..sume dlm tu
movie2 yg aku download lbh dr 80 criter,,x sempat burn lagi-hangus gi2 je
installer yg aku kumpul dlm 2..aku download..aku ambik dr bebdk ni, n disebabkan sengalnyer aku,aku x penah burn-setel sume hangus!
video2 anak2 aku, sume dlm 2..n sume x dpt diselamatkan

menci arrr...btl2 buat aku panas arrr
silap aku..g tggl kg ari 2..kes terlupa bwk...biasala bende aku..kalo dah smp kat tgn org lain..mmg x lama idupnyer
tgk walkman aku dulu..sebln je..ranap trus

mls kekadang nak buat baik bila balasannyer mcm ni
nsb baik bende 2 x rosak..aku format blk..n dah bole pakai blk xternal 2..
kalo x mampus aku kene tala ngan hezrein..
xternal tu dia bagi aku

menci bila org tak pehamakan brg org lain
kita je nak kene jg brg dia btl2
mampus le pasni aku bg brg aku lelama kat org
last2 xde sape nak ngaku keja dia pon!!

No comments: