Monday, November 24, 2008

bila ayu dah gemuk

hari sabtu mr & mrs asyam & aina g kenduri kawin sorang staff bank islam muadzam ni
aku x ikut..aku alergik..wawawawa
ptg..msg itu mrs asyam..tanya kalo dia dah blk..aku mls jln kaki..dia kata lom
n dia kata
"aku ade bende nak citer ngan ko ni..sakit hati"

hoohohoh ayu sakit hati?? mesti ade sebab bsr knp itu ayu skit hati..x sbr tgg dia blk..sah2 citer hangat..wawawawa
ooo x yah tgg dia balik..x smp 30 min dia cal aku
"ngah..aku nak beli bersikal senam tu, kita kongsi nak"
dapat diteka knp dia tensen? wawawawawawa


kisahnyer..ms dia g kenduri tu..ade la mulut2 sumbang..(sumbang???lalalalalala) telah menegurnyer dengan ayat
"dah nmpk berisi kak ayu"
wakakakakakakaka!!!! gelak smp puas!!
aku suke!!aku suke!!!

sgt lm utk menunggu ade org ngata dia gumuk..wawawawa
knp aku dengki sgt?
sbb si ayu ni makan tahap2 bole tahan
kalo dia tido awl..kalo dia lapo..dia leh msk megi ke ape kat dpr tu tgh2 malam

pkl 12 ke pkl 1 ke..dia makan nasik..x de masalah lnsg
kalo pas2 dia nak trus membuta pon xde mslh

cuba aku buat gi2..
alamat citer2 tambii aku nak patner dia ni bersaiz 83kg (83 yer..tgg..skali je lg sbt, dan2 aku naikkan nnt!!) akan tercapai dlm masa seminggu je tau!!
x yah ssh2 berusaha la..paham sgt dah
tgk je time ry ari 2..x smp seminggu duk kg, trus naik 5kg..gile x gile bdn aku

ooo ayu sbnrnya x le membsr mana pon..gi2 gak aku tgk..cam ranting kayu..x sdp dipeluk...wawawawawa
cm mgkn berisi skit je kot..kat mata aku sm je..dah hr2 nengok muke dia je
ats keteguran yg dia dpt...
taraaaa!!!! ayu sdh membeli ini bende!!
mr asyam yg sibuk masang basikal utk bini dia..tp mata x lps2 tgk tv..citer home alone 2
dah siap...mrs asyam a.k.a ayu a.k.a pompuan gumuk tgh mencuba basikal baru
tgk ade dara sorang 2, sggp ambik kerusi..kes kaki x smp nak naik basikal tu
ini share patner ayu sdg mencuba
so smlm sgt2 bersemangat utk aku trnkan berat..x tau le brp hari kan...ooo itu ayu lagi semangat siap dengan dumb bell warna pink lagi ko..semangat2!!
mslhnyer..tmpt ddk dia keciq..huhuhuhu..pepaham sdr la

No comments: