Monday, November 24, 2008

lagu ku sdh ditukar

ooo sy sdh tkr lagu
so lps ni xde la komplin2 bernas dr anak aku sorang ni
dgr je lagu ni, mesti ayat ni kuar

"makngah, makngah suke sgt lagu ni yer..kat rmh dgr (hp aku set tone lagu ni, but only for my boss ar) kat kedai dgr..aina bosan arr"

komplin..komplin...ingat aku ni pusat mengumpul komplin ke ape

so ari ni sdh tkr

oo ade sbb aku letak ini lagu
sbb semalam hari konsert akedemi fantasia utk bos aku
dr pg smp ptg..dia cal aku semata2 nak dgr dia mensumbangkan suara katak pggl ujan dia 2
"kalo suara aku sdp..xde la aku sumbangkan kat ko.."
oo sbb x sdp je la bg aku dgr!!
dah le 2..kedekut!!
bila aku nyanyi sm..cpt2 dia tukar lagu
keji nyer org
alasan dia- "alo..aku sorang je nak sumbangkan suara ni..dia lak lelebih"
dah..aku yg tau lirik..dia ape..duk terpekik2 tah ape2 lirik yg kuar..nak slhkan aku lak
bluek!!

petang semalam kan...bos aku ckp mcm ni
"lagu ni ditujukan pd ***** aku dgn ucapan your beautiful"
ooo dia sebut sgt pelahan..bila aku tanya balik (nak make sure tinge aku x season) dia dah x nak ulang..lalalalala..wa dgr le ape lu ckp bro
oo bos aku cm nyanyi bab korus shj..bab lirik dia "your beautiful"
lalalalala..ade jugak org memuji aku cntk..wakakakakaka

tp kalo bukan bersikap pengeji..bknla hezrein nmnyerkan..tgh aku syok2 dgr lagu 2 smbl nyanyi2..dia tkr lagu lain..oooo itu le tambii aku
"dah..jgn lebih2..karang ade yg kembang"-statement keji tambii

psl kembang x hbs lagi..aku ltk kat sini lak..wawawawa
x bg aku dgr..aku cr sdr pon bole bos..

hohohoho..tq sayang

No comments: