Tuesday, November 25, 2008

bos aku yang pergi ambik exam

bos aku ade exam ari ni
x ingat le paper ape
so semalam..aku x mengaco dia..betul2 x kaco
xde msg2..xde cal2
walaupon tgn gatal je nak menekan2 pad hp 2
oo sabo...kang boss aku ngamuk..x dpt konsentrate ape dia bc kang
mau dia campak tipon ke dinding
oooo tidakkk






tp alkisahnyer..dia tido..n pesan kat org2 dlm rmh 2 kejutkan dia studi
tp almaklumla..kalo nmnyer bukan aku yg ngejut
kejut skali..x bgn..alamak membuta le ko smp pg sok
cuba aku yg kejut..x cukup skali cal..berpuloh kali2 aku cal
dah angkat phone..tp mata still lelap?
dgr le aku menjerit smp rabak telinge
offkan tipon?
aku tipon lagi berkali2
hohhohohhoo 2 nmnyer kalo zaifariza yg kejut




lain kali nak tido srh aku kejut ler..gambar untuk hiasa sahaja

so slps pkl 5..baru member tersedar..adekah sempat utk membc buku?
xde maknenyer laaa
gamble saje la g ambik exam hr ni
sdh setel pkl 1230 td..bos kata sgt ssh
"x gune la aku khatam buku tu berkali2 pon"
hohohohoho..sdh aku bilangkan dr dulu lagi





statement paling buat aku rs nak luku pale dia
"aku ingat, kalo x dpt A, aku nak ambik balik paper tu"
bang..,za pelekuk kepale tu 10 das nak?
bnyk lu punyer duit nak ulang tayang ambik paper 2 berkali?
banyak duit pinang aku cpt!!





doa2kan yer..lulus dgn cemerlang bos aku
nnt tuntut belanja kat mamak stall..dibwh tanggungan mr hezrein
aku tlg bwkkan je..lalalalala


bulan depan 11hb ade satu paper lagi..paper last
pesal la gap exam OUM ni jauh2 sgt..pelik aku

No comments: