Tuesday, November 25, 2008

citer semalam



just for reminder
elien cal aku smlm
selepas setahun setengah
last dia cal..masa aku dgn zul..
aku menangis..mengadu yg aku x leh nak truskan
hidup tanpa dia..
n mlm 2..dia crkan lagu "sofi" utk aku
n poskan kat email aku




kira semalam adelah kali ketiga selepas kami xde ape2 lagi
& utk pertama kalinyer..selepas peristiwa tu..dia x dgr aku menangis
mayb dah betul2 sembuh?
yup..aku rs aku dah kuat..aku dah jumpa ape aku nak
dia cume kisah semalam..& xkan ade yg berulang


kak su kata...aku main dgn api..
n kata2 tu berulang balik dlm otak aku
n pg td..for the first time slps aku knl hezrein
aku ulang balik segala lagu yg aku suke..ms bersama elien dulu
saje cr psl? nope..saje nak tgk..sejauh mana aku kuat nak dgr sume 2 balik
knp aku x penah psg lagu2 tu lagi sblm ni?
sebab aku x nak menangis
tp aku rs..360 2 akan tetap aku x brani nak bc
terlalu bnyk kisah sdh kat situ
terlalu bnyk criter aku & dia kat situ
aku nak lupakan..


elien ckp..aku sggp nak lupekan kisah lama
tapi dia x
awk nak sy hdp dgn segala kenyataan yg awk bukan milik sy
atau awk nak sy hidup dgn satu sebab - yg awk tetap milik sy?
xkan berlaku..sy xkan kaco hdp awk dengan mem..


kami msih bercerita bende2 lama..semua x berubah
msh ade lagi pakcik yg akan dtg pd hr khamis, mintak dia tlg cek kat internet no yg naik hr ni
masih lagi 2 kotak rokok setiap hr
masih lagi gile kari tulang
pameran buah betik yg dah lm x dijenguk
masih lagi gile kereta..angkat berat,tomoi
kami mengimbau segala yg sama..segalanya selepas 2 tahun


just ingatan..
dia & aku tahu..

x semua impian jadi kenyataan...
hilangkan impian itu..untuk satu permulaan...

2 comments:

Diana Ishak said...

tetiba aku pun teringat pakwe lama...

zaifariza said...

ahh sudah
wa x salahhh!!