Monday, November 3, 2008

gonjeng2 part 3
















hr ahad- pagi2 g psr dulu ngan su n cik ani



pasar ni dekat je ngan rmh su..




brg2 yg kitaorg beli..x tmbh lg brg dpr yg cik ani beli..semput aku ngan su bwk naik

mkn laksa smbl bc paper..su mkn nasik lemak..sdp rendang daging dia..aku x beli..takut kat rmh akak nnt x lalu mkn
ooo kitorg ade jemputan g rmh kak azu..tp cm aku ngan su je g..sept keje, mijun ade latihan utk konsert kat tadika dia



dah siap nak g rmh akak..tgg su kuar dr toilet


bwk anim skali..mula kecik ni x nak g..aku ckp ngan dia..nnt srh kak lily (sue) belanja abc..trus nak..hikhikhikhik

smp rmh akak..sume dah siap..waaa ingat br nak tlg msk..dia dah msk siap2..ni nmnyer btl2 langkah kanan..tetap ade asam pedas..lalalala..aku yg request..wa kan muke x brp malu..

tgk2 gambo..pas2 mkn..akak nyer masakan..sgt2 sedap ooo...beruntung le itu mr hisam..patut le makin bulat..lalalalala


tq akak..nnt kita jumpe lagi yer...x puas jumpa 2 hr ni..

No comments: