Tuesday, November 18, 2008

i'm back!!!

lalalalal..bahagia rsnyer bila tenet dah berfungsi
tp jadah gak..sbb driver x cukup lagi
so..komp aku bisu..terpakse la memakse telinga berdendang ngan lagu pakcik bwh yg mendayu x hingat
hbs sume keturunan kerabat spoon dibukaknyer
tensennn!!!

jap lagi nak instal segala tuk nenek software yg aku lanyakkan hari2
tp rsnyer cam mls nak instal ym ngan talk je
tp kang x instal kerabat aku yg lain ngamuk lak
kang ssh adik beradik aku nak memaki nak mintak duit sume..lalalalala
pasni kene jaga bebaik yayang aku ni..kang dia mogok lagi..harus aku hempas kuat2..wakakakaka

hohoh...tau ape aku buat sempena hari tanpa internet hari ni?
cara2 melepaskan tensen..keje pon xde..budak dah start cuti..aku mendera monitor
bakar..bakar!! jahanamkan dia!! kill2!! die!!
aku main game baling kacang masuk itu gol..tp aku saje x masuk dlm gol..aku g pecahkan kepala tupai2 tu..wawawawa
ape nm game ni? aku x tau..aku main je
2 le keje aku dr pg td..nmpk gayanyer kene sambung gak kot..kes x leh nak melalak @ tgk movie..adusss cptla mr asyam masukkan driver dlm pc aku...

2 comments:

MiD \(^0 0^)/ said...

pakcik, lagu dangdut inul tu kasi pasang kuat sikit..rindu nih dah lama tak dgr..tetiba rasa mcm best sgt..ewahhh gelek lagi

zaifariza said...

lagu dangdut hari sabtu yer ambok

hari lagu dayu2
spoon adem spin ade scoin ade, straw ade..pilih2!!