Thursday, November 20, 2008

peel aku yg aku sdr x paham



semalam satu hr aku x memekak dlm ni kan...
ooo bukanla sbb sy terlampau bz ngan keje..tp sy didatangi penyakit weng2 semalam
jepun dtg menjajah padan bulan purnama penuh..lalalalalala

so mood xde..aku layan movie secr marathon semalam
mula2 house, pastu death bell pastu note book...oooo sgt2 x bekerja aku smlam


ooo aku nak criter psl peel aku yg bila dikaji selidik rupe2nyer tiap2 bulan aku buat perangai gini..sejak bulan 10 tahun lps..wawawawa
& penyakit ni tah knp..mmg aku x dpt nak elak..pesalnyer, x tau le..dulu2 xde lak gini
walaupun dulu korang yg slalu jd mangsa aku kan (penah dgr ayat aku "korang, aku keguguran hari ni, so jgn kaco aku")
tp kurang2 dulu xde la aku g nyakitkan hati korang ye dak..lalalala..cara2 mengkaber diri sdr





peelnyer...hr jepun menjajah semasa bulan purnama penuh..aku akan cr sebab nak berperang dgn itu tambi...
(boss aku x bg panggil tambi..lalalala..lagi x bg lagi aku pggl..wakakakakaka)
aku sdr x paham, sbnrnyer kalo nak kira, sehr sblm 2 ok je..xde mslh ape pon..tp smp hari penaklukan jepun..tetb perangai aku berubah..adekah itu penyakit tekanan hormon nmnyer?





tp yg aku pelik ..itu tambii, time gi2 la dia nak cr psl gak ngan aku..see?? bukan slh aku sorang sbnrnyer..bila aku ckp ngan dia..bole dia kata "abg dpt instint dr za le tu" wawawawa..jawapan tetap nak salahkan aku..sengal nyer tambii!!





mcm semalam...selalu nyer, kalo x aku tipon tambii..tambii akn cal aku..tp disebabkan penaklukan jepun, aku x hingin tipon itu tambii..tetb hangin..nak gak dia cal aku..sengal??? yer saya tahu..& tambii pon hampeh gak..bole dia pon pakat2 xnak cal aku..cuma bg msg standard dia je "dah sampai" "atas feri" "sampai rumah" & cara nak keras hati, msg dia pon aku x balas..lalalalalala





oo 2 nmnyer cr psl..& tulah cr plg senang nak cr psl ngan tambii (dah tentu2 aku jauh, cari psl perlu menggunakan tipon) cara lain nak cr psl, aku bls msg dia dgn perkataan "ok" je..utk org yg berjimat cermat mcm aku... kalo anto msg pendek2 mn leh..buat kaya ananda je, so kalo dpt msg dua tanduk je tu..paham2 le tambii aku..aku sdg cr psl ngan dia..lalalala





ooo jgn ingat tiap kali aku cr psl, tambii tu akan pujuk..xde maknenyer yer kak su...psl 2 aku lbh sggp utk cr psl dr buat peel nak gedik2 mengajuk dgn dia..wakakakaka..haah..aku sdr pelik..pesal aku x penah mengajuk arr?? bkn pompuan suke ngajuk ke? oo kene tuntut ilmu ni..mana tau leh dpt sejambak bunga beserta hadiah lagi mcm itu mastura..lalalalala..masturr ko ajar aku cr2 nak mengajuk smp dpt bunga gitu,..bolehh?? (smbl kerlip2 mata)





bos aku cm perlu cal..aku jwp nak x nak..& pas2 tetb cr pasal aku putus ditengah jalan..bole??? huhh sggh x bermakna btl peel aku ni..bukan dpt hadiah pon..cb buat hal 2 smp tetb tambii cakap ayat2 romantik x hingat kat aku..lalalala (pas2 telinge sdr menanah..huwahuwahhuwah) ooo sebagai balasan krn menyakitkan hati aku, dia kene dgr aku membebel selama mana aku nak membebel & slalunyer x kurang dr sejam lebih....hohohoho





ooo perlu ke diubah peel aku ni? haiya..wa x dak mampu untuk buang itu peel lor...nsb la bang...sape srh nakkan aku kan..wawawawa

4 comments:

mast said...

Senang jer......
Petuanya kita jgn merajuk .... biar dier yg merajuk or buat perangai then bila dia sedar dia dah buat salah ...... pandai2 arrrrr
Huhuhu......
P/S : Aku mana ader merajuk :)p

zaifariza said...

ooo
mslhnyer dia x penah merajuk pon
ape citer??

mast said...

Mmg ler dia tak pernah merajuk ..... sebab yang seorang lagi tu yang asyik merajukkkk...
Sape...... kak taktibau arrrrr
:0)

zaifariza said...

hikhikhik
kalo aku ni jns merajuk..sah2 ant kene tinggal atau dpt bunga beserta hadiah2 n kata2 manis
wawawawawa