Saturday, November 29, 2008

Kisah semak samun dan di Langkawi


askum wat semua...sudah lama wa tak berkarya dalam ini blog. wa nyer bini request sangat2 mintak wa sponsor conteng malam nih..wa tak dak apa nak cerita sebenarnya sbb sumernya dia dah tolong citerkan...pasal aper? pasal title kat atas tu la...yg paham tu pahamkan lagi...yg tak paham tu lu pikir la sendiri...lagi2 tak paham....ko pegi la carik si vacaro tuh...jgn terbeliak bijik mata dah...kalo dah terbeliak jgn lak sampai terkeluar!!!
oleh kerana wa pun tengah kontang idea malam nih..pasal aper? pasal aku dalam status boroi kekenyangan...bukan boroi kehitaman yer...korang paham tak maksud boroi hitam? tak paham..selak baju tgk lubang pusat sendiri..hitam ker idak...kalo tak itam bagus....tapi kalo hitam...tu maknanyer berdaki!!! mandi kerbau+gajah!!! so, pepandai la korang clearkan daki tu dalam aper jua cara pun...tak leh gak lu pikir la sendiri!!!
sebelum aku teruskan esei vacaro yg sememangnyer korang takkan paham dah hanya empunya blog jer yg paham...so aku mintak maap bebanyak ler dulu...bukan aku taknak kongsi tapi aku tengah buntu idea...sbb tu aku main belasah 'tenyeh' jer kat skrin nih yg pada hakikatnya aku sendiri pun tak dapat trace ape isi perut yg aku nak highlight dlm nih...mamai kekenyangan kot.
aku duk teringat skit2 la citer2 perbualan ngan bini aku..yg banyak berkisar tentang nombor...aper makna nombor sebenarnya dalam hidup korang ek...dan korang tahu tak aper makna tersirat di sebalik nombor2 nih...woih...jgn duk pikir ke lain lak...sori...muka aku bukan nyer yg duk beratur kat kedai warna merah mcm nak bayar saman duk beli tiket 4-digit...korang paham ker 4 digit tu aper...ko beli paper selak 2 page last...dapat la tuh...yg wat aku nak gelak pasal nombor bila bercerita ngan bini aku....ntah ler...ada banyak yang tersirat disebalik nombor yg bakal aku sebutkan nih...aku dah agak...dia gelak dulu sebelum aku citer...
please take note and reminder to this number ok...miss tabtibau aka alina? muhahahaa.....the best and lucky number is....38 and 2x8!!!! muahahahaha!!!!
tak semangat tul la aku nak berkarya...line takder...nih pun aku gagah merangkak pakai GPRS...3G nyer langsung takder line...punya la berjanggut nak bukak blog nih...tu belum upload foto...alamat bangun lambat la aku sok nih...dah ler siang tadi tgh duk meeting aku leh terlelap lak...maner idaknya...sume cakap mcam apek jual sayur kat pasar borong selayang..dah ler aku tukang tulisn minitnyer..so, aku wat bodo jer la...lantak korang ler...bising2 kat aku lenkali aku suruh sumer meeting dalam bahasa jerman lak...takleh pakai nyer apek2 outdated nih...huhu!!!alamak wei...dah kul satu la...aku nak kena off dah nih..kang lewat gi keje masak aku diwatnyer...kalo masak nasik takper gak lagi..kang masak paler otak...mula la lapar jer keje aku...huhu!!!
so...akhir kata...majulah sukan utk negara...kepada penunggang basikal tanpa tayar...teruskan usaha anda..dah ok sok nih leh apply lesen lak yer...nanti wa kasik hadiah sempoinyer...upgrader level lor...tak main dah beskal...kite tukar pakai moto tanpa enjin lak...baru flinstone beb!!! alamatnya...lepas ayat2 aku di presentkan utk umum...kemungkinan besar aku tak dapat nak sambung karya esok malamnyer...sebab....sebab...sebab....BINI SURUH AKU TDO LUAR!!!MUHAHAHAA!!!

No comments: