Monday, December 1, 2008

citer jumaat

hari jumaat siang..aku cm makan ni















roti bakar + hotdog..tgh hr x nak makan sbb malam 2 ade agenda

















tadaaaa...aku nak g mkn kat sini...

oo kalo kat muadzam ni..kat aku ni je la restoran yg tgg tarafnyer..ade 1 lagi..tp aku x penah masuk situ..akak aku ckp, selain drpd mahal..servis dia lembap..& x le sdp..so kalo aku kn cari kedai utk rancangan "jalan2 cari makan" ni je la kedai kat muadzam yg aku syorkan..selesa + sedap + harga berpatutan +bole baca buku smbl tgg makanan (ada rak buku kat situ)

















aku mintak ni-kuewteow pataya + air limau..first time makan..sbb aku gile sgt ngan kuewteow grg tp nak twist skit..aku mintak le ni..dlm 2 dia ltk kuew teow grg arr..salut telur

ooo x mintak air sedap2 sgt..karang terbabas diet aku
sedapnyer tgk air tembikai jus si aina..teringin nyer psl, teguk skali..gulp
aku dah pesan ngan akak aku..kalo order utk aina, ckp ngan dia, mintak mee sop kosong je..x nak segala tuk sayur sotong ayam udang sume..skit jiwa je..minah ni cm mkn mee saje
ooo dlm 2 pnh ngan rencah pelbagai..udang dia yg bsr2 tu, aku kupik bg kat aina, telur dia aku kejekan, ade kubis bunga brokoli sume..ok la..kalo mkn kat kedai2 lain..yg ade dlm mee sup ko sah2 sawi ngan kubis & ketul2 ayam cincang 3-4 ketul
org2 yg kekenyangan makan..ooo utk sepinggan kuewteow pataya+mee sop+kuew teow ladna+2 jus tembikai+limau ais+kopi = RM20.30-murahkan
balik2 cari toilet..kes terlebih isi..prut aku mual..punyer seksa nak hbskan kuew teow aku 2..x hbskan membazir
selepas menala jgn malas berkayuh basikal yer
oooo smp tu je terlarat..pungkoq ku sakit duk lama2 ats basikal 2
saje ltk gambo ni..rs cam comel pulok budak ni

No comments: