Monday, November 17, 2008

my life

p/s-citer dr 360 aku


aku buang tebiat ke?...mmg aku suke buang tebiat..muhahahaha
x penah2 post citer gini skali aku post lak ekk...well sebagai seorg manusia yg suke membuang tebiat dia, AKU NYER SUKE LE NAK POST APE!!!muhahahaha


so anak2, hr ni aku nak citer citer peberet aku...lamo gilo dah citer ni..aku rs around 80's kot..aku tgk dulu kat tv 2..ms 2 tv 2 suke tayang citer2 inggeris dlm pkl 10 keatas..& citer dia ikut tema..kalo ms 2 time hari ibu, sebln 2 mmg citer psl ibu je..citer best2 lak 2..kalo time hari kanak2 sedunia..gi2 gak (ingat dulu ade satu citer time 2 psl sorang budak kn kanser..sdh gile citer 2..aku x ingat sgt kisah nyer..cm ingat bdk 2 ade sorang kwn karib..n itu je kwn yg dia ade..sbb dia slalu duk hospital..& promo dia lagu chicago "will u stil love me" aduss..sayu gile) bila time bln utk hero lak...haaa universal soldier mmg x lps...hihihi peberet aku 2..time 2 tgk van damm cam mahal je...muhahaha


so citer ni kuar ms time hr bapa..aku lak mmg minat sgt kat lakonan si keaton ni..time 2 ape lakonan dia sume aku tgk, batman 2 wajib, the reporter, citer my life ni, & last skali white noise..tp citer 2 kurang kick..agaknya sbb citer kurang cakap x sesuai ngan dia kot..hihihihi..


bnyk lg citer dia yg aku tgk..tp x ingat dah..time2 tu pon dia la peberat hero aku pon..citer ni psl si keaton ni kena kanser..& dia ade bbrp bln je nak hdp..time 2 pulak wife dia tgh mengandung ank first dia..ikut cakap doktor, dia cm ade bbrp bln je nak idup..& kemungkinan bsr dia x kan sempat nak tgk anak dia lahir pun..dia ni sorang yg optimistik..tp x percaya pd perubatan tradisional..bl pak doktor kt diaorg dah x leh buat ape2..wife dia ajk jmp pakar perubatan tradisonal cina..bila dah x de peluang lain..dia g le


ms 2 la baru th kes dia ni...dia ade satu kemarahan & mcm dendam..so sensei 2 srh dia bljr utk memaafkan..mula2 x ngaku, lm2 br la dia ngaku yg dia mrh ngan family dia..dia ni asalnya lari dr family dia sbb kes xnak truskan bisnes besi buruk bapak dia yg dia rs xde ms dpn..?& dia rs family dia x penah syg dia..ant sbbnya, mak bapak dia x penah jenguk dia kat LA ats alasan takut naik kapal terbang (betuah nyer anak..nsb ko bkn anak mak aku..muhahahaha)


so ikut citer dia kene blk kg.. knla pulak time 2 adik dia, si paul (watak keaton aku x ingat, tp adik dia aku ingat, hihihihihi) nak kawin..ms 2 la dia jmp family dia & luahkan rs hati..rp2nya dia rs gi2..mak bapak dia lak rs yg dia sbnrnya malu ngan family dia..psl 2 dia x pedulikkan diorg
so 2 satu part dr citer 2..dia ni sbb doktor kt xkan jmp ank dia..so dia buat video spy ank dia akn kenal ayah dia bl lahir nnt.sbbkan dia dah tahu jantina baby dia lelaki..so dia videokan mcm2 spy nnt ank dia bole bljr dr video 2 je..dia ajar ttg cr nak shave, berkomunikasi, ttg music. ttg seks (tp dia sdr malu nak ckp..so rsnya video part 2 x jd kot..hihihi) segala2nya..


time dia citer topic kalo mak baby 2..merangkap wife dia kawin slps kematian dia..time 2 sdh..dia kt sbb dia dan baby 2 sygkan wife & ibu pd baby 2..& diorg nak tgk pompuan 2 bahgia..so biarlah lelaki lain bahagiakan istri dia slps kematian dia..ayat dia sdh..
tah camne..kuasa tuhan..umur dia pjg.. dia dpt lihat kelahiran ank dia..ms dia msh lg sihat...dia ambikkan video..& sm2 sambut kelahiran baby 2. bila dia tgk baby 2..bila dia tgk ms doc scan prut wife dia..xpression dia mmg buat kita terharu..


& mmg le nyawa dia x pjg..bila ank dia dah lahir..dia mula lemah..& sakit2..so ms ni family dia dtg dr jauh (mak dia tkut naik kapal terbang, so terpaksa pengsankan spjg perjalanan..hihihihi) & hadiah dr mak & ayh dia yg terakhir..buat sarkis kat blkg rmh dia (melampau sggh..xde ke tmpt lain nak buat sarkis) 2 imiginasi dia ms kecik..penah dia ajk kwn2 dia dtg rmh, kt sarkis ade kat blkg rmh dia..so bila dah nak pergi (ayat baik skit..hihih) br tertunai..


so 2 le citer peberet aku..hr 2 g alamanda...dating, tetb terjmp dvd citer ni..teruja banget gue..duit tggl 2 hinggit..so minta hezrein belikan..hihihi tq syg..


ade satu lg citer peberet..x tahu tajuk ape..tp psl 1 family yg istrinya lembam..& ade anak2 seramai 5 org kalo x silap..kecik2 lg. hr 2 diorg nyer menu pizza, sbb suaminya keje..maknya lak mcm bdk2..so itu lah makanan keluarga 2..tp diorg happy..& suami ni walaupon istri gi2, dia tetap syg


citernya jd sedih bila suami ni meninggal..sbbkan mak bdk2 ni cam bebdk2..& ank kecik2 lg..so jabatan kebajikan nak ambik bdk2 ni & serah pd family lain..ms 2 la berlaku perebutan bl anak2 yg lbh bsr x sggp dipisahkan ngan mak & adik2 diaorg..sdh sgt citer ni..aku ingat citer 2 kat tv3, aku tgk pokl 12....kalo dpt dvd citer 2 aduss..bahagianya

dah arr penat nulis (sbnrnya dah 2 kali aku menaip bende ni..td internet prob, terpaksa aku taip blk..hammmpeh!!!)
dah,.buat keje

No comments: