Friday, November 14, 2008

sinchan punyer pasal

ok ok..aku ngaku..salah aku
aku ajar dia tgk sinchan..tp x le smp addict gini..
adusss sakit aku skrg ngan perangai budak ni sekarang
agaknyer dah sampai musim tgk sinchan kot

x cukup tgk kat kedai..dia tgk kat rmh lak
ari2 terpaksa bertekak ngan dia kalo nak gune komp rmh
umi dia hari2 mengamuk...melopong smp tgh malam ngadap komp 2
buku tah mana..hbs solat trus bukak komp sdr
tensen!!

aku bnyk kumpul citer sinchan sbnrnyer..aku rs lbh dr 150 episode..aina x tgk sinchan kat tv (sinchan kat tv7-pkl 730 kan?) dia cm tgk dr cd2 yg aku burn atau tgk kat youtube atau metacafe (dia bukak sdr..sape ajar? sila slhkan abah dia)
punca dia belajar tgk pon dr aku gak..aku kalo bosan2 kat kedai ni, aku bukak sinchan..tp la ni naik kematu le nak nengok sinchan ari2..mslhnyer aku dah muak..dia x lagi

td..dia bole siap2 nangis kat uminyer..sbb dia kata makngah x nak bukak sinchan..bajet umi dia akn kuarkan arahan srh aku bukak citer 2 lah...haremm arrr...makngah ko x pakai kuasa2 veto umi ko 2
malam td..dr pkl 830 smp pkl 12..dia layan sinchan kat metacafe..aku nak pinjam komputer nak taip kertas kerja pon x leh..bole dia pegang je mouse tu..x bg aku sentuh..sengal!!
kusyuk x kusyuk tgk sinchan
dan akibatnyer....
sesape yg ade urusan ngan aina time ni..mintak maaf le yer..aina dah terbaring x sedar diri..sinchan punyer penangan
along..pasni leh aku ajar aina tgk chibi maruko chan lak? wawawawa

No comments: