Wednesday, December 17, 2008

bos ku sudah kembali ke pangkal jalan

korang berym utk ape?
utk berchating kan kan kan???
bos aku ber ym utk ape?
di bukak ym bkn nak berchating ngan aku yer..dia bukak ym spy dpt membuktikan kan kat aku yg dia nak membuta..buruk laku lerr
ni baru 1..kekadang tu dia bukak ym..invite web cam kat aku, pastu dia g mkn..dia g tgk video..tgk dia ke hulu hilir ngan tuala je..slalu gak aku doakan tuala dia tu terbukak...muhahahahaha auwwwwww..sometimes tgk dia angkat itu dumb bell..nak membuktikan dia setaraf ngan hero james bond kah?
dah elok tido kat bwh..dia naik le kat ats meja..sbnrnyer nak membuktikan ape 2? nak gak ke aku tgk dia tido ala2 baby tu?..dr web cam nmpk ala2 baby la..dekat2 sah2 tau bapak budak yg membuta..kes dengkur x hingat..huwahuwahuwah
ooo citer lari dr tajuk yer..
2 citer ahad lps..bos aku br blk dr buat ic
bos sy sdh kembali ke pangkal jalan
dia bukan warga lombok lagi
dia sdh insaf dan mahu menjadi warga malaysia semula
bos..pasni kalo kemek lagi ic tu
wa ingat wa mau pggl lu bangla lak
lu pon suke pakai itu kain pelekat kan
sesuai sgt le 2

No comments: