Thursday, December 18, 2008

haiwan peliharaan saya

mau tgk haiwan peliharaan saya?
ooo siti mastura..ko ingat ko sorang ade binatang peliharaan..aku pon ade tau!!
ye anak2..tau ape binatang ini? inilah pacat anak2
inilah haiwan peliharaan saya..kalo siti mastura membela kucing..aku bela pacat..huwahuwahuwah..cm x sggp je nak gelarkan diri aku mummy je kat binatang ni..kang bunyik cam aku bela toyol lak
kucing ko makan ape mas? makan fress kies kan? (ape jadah aku eja 2) mahal bende tu...aku senang je..x yah beli ape2..dia hisap darah aku je..see, jimat kannn (sebijik cam bela toyol lak)
tapiii..disebabkan binatang peliharaan aku bersifat darakula..& sbb takut nnt darah aku kering & terpaksa ambik stok kat tabung darah lak..aku tlh melepaskan haiwan peliharaan aku tu..walaupun sdh..tp terpaksa aku lpskan, takut stok drah sdr hbs di tale binatang seko ni..huhuhguhu
pergila haiwan ku..g cr tuan baru..kalo xde sape nak bela ko..ko g cr siti mastura..dia leh jadi mummy yg baik tuk ko...kalo darah dia hbs..darah si rainy ngan leo pon ade...sure ko x putus bekalan
jgn ko hirup darah ida dah..rs berdosa lak kalo ida semakin kering disebabkan ko hirup darah dia..mas ngan ank2 dia lain..tu spesel kes..muhahahahaha

4 comments:

mast said...

Zai.....
Better bela lintah .....
Geli dennnnnn

zaifariza said...

arrr
masalahnyer lintah x cr aku..dia ni yg cr aku
dia gigit jari kaki i..huhuhu

Diana Ishak said...

ko ada binatang lain tak nak bela?
kalau takde tolong bela cicak umah aku ni lagi pekdah okkk.

zaifariza said...

oo kak epal..
cicak dirumah tu bnyk ke?
sy bela haiwan terpupus 2 ssh nak jumpe jee