Wednesday, December 3, 2008

bosan


aina sambung tido
pakcik bawah layan pop yeh2
kedai dah ade cutomer
megi baru lps hbs makan-dah buang pon
tengah hari nak g bwk..teringin nak mkn smbl belacan
tetb aku terliur tgk tembikai jus dlm blog aku ni
dah rayau2 dlm blog org lain...huh ramai giler pengikutnyer..aku je xde sape nak ngikut..
bos cal..x sempat angkat..tipon blk..x angkat
bukak suria fm..aku cam pelik la suara myra ni..terpaksa dgr suria, stesen lain asyik buffer

aku pelik..mn hamidah si medan ilang..lm dia x updated...x balik lagi kah si poyonyer?
prut aku ade bunyik2 dr malam td..cacingkah?
kak su senyap..weiii jgn le weii..layan le aku yg bosan ni
bdn skit2..aku rs sbb terunjat skit..kes jd petani
mn faliz g..email x jawap2
malas potong kuku..pendek lagi..
kertas hbs..dah bg msg kat mr asyam
lp bwk pc rosak blk..mgg dpn mr asyam dah g belajar ngange la
aku rs nak tido..tp gile jadah nak membuta ms ni
mendung je kat luar..tetb teringat duk tepi pantai time2 gini..waaaa sgt syok
pisau ade dpn mata..ape yg patut aku buat ngan pisau ni?
aku rs cam nak pakai spek la pulak..pale aku makin weng2 skrg
ade yg tetb sengal pepg ni..dia minimize website pas2 blur..camne nak bukak


otak aku weng2 skrg

2 comments:

mast said...

Jgn weng2..... aku kan ader
Hehehe....
Mid dah start kerja kot Zai .....

zaifariza said...

ko 2 pon sm..jap muncul jap ilang