Monday, December 29, 2008

mari kita tengok, sapa yg kenaa!!!

msg bos aku masa aku tgg bas ke muadzam di stesen bahau

"bos, bz ke? za bosan arrr..time2 gini mula la gatal nak mengurat org..abg izinkan x?"

bos aku reply
"hek eleh, u kan pemalu, ngorat kununnn"
see..boss i mmg memahami i..i kan pemaluuu..muhahahahaha

so..kita tgk..sape yg msuk list tuk dingurat..lalalalala
rs mude lagi..br lps spm kot..gaya ala2 ame..ooo x per la..dpt ame the second mati aku
yg ni nmpk cam baya2 aku je..jap ke hulu hilir..x kompom nak naik bas mn kot
yg ni ensem gak..baru trn bas..tgg bapak ee jomput kot
haa kau..pandai x aku pilih..ni kalo busu aku tgk ni..berkenan amat ni
anak bilis gak...aikk..aku ni ade hati nak jd sugar2 mummy lak ke..wawawawa
uppps..ni si bade..aka bibik..dia ikut aku blk, saje cuti2 malaysia kat muadzam
yg ni ok ape..ade rp khan2 tu..tp i x suke jambang2 janggut..i geli..wawawawa
mau jd warga lombok kah?
macha pon ade..ok ape..tp macha sdh berteman lorrr
so bos..mana satu nak pilih? wawawawa

No comments: