Friday, December 19, 2008

peluang berchating ku yg makin kurang















ayu ajar anak dia berchating..alamat lps ni, tmpt aku ni akan digantikan oleh anak dia la














budak yg sronok sgt dpt chating ngan makteh dia, si bade
yg 2 xde la aku kisah pon..bkn aku berchating slalu pon..lasok ko le kalo ko nak memulakan tebiat berchating di awal usia kan
yang buat aku panas hati adalah ini...













dia berchating ngan bos aku!! dia ambik tmpt aku utk berchating ngan uncel zizi dia!!!













punyer beria dia eja ape uncle zizi dia tls kat situ..uncle zizi dia lak jns lp diri gak..dia g layan minah ni, siap tulis ayat penuh2..takut minah ni x leh nak eja













menaip punyer la merangkak..penat aku nunggu dia mencari huruf a, b, c sume..last2 dia bg ayat, aku taip kan
adakah mereka berdua akan ber skandal di belakang ku..ooooo jgn menguji aku abg weiii!!!
huhuhu..sian aku kan korang

2 comments:

umieadam said...

heheh..banyak2 sabar ye..

zaifariza said...

aku kannnnn mmg penyabar
grrrr