Tuesday, January 20, 2009

alhamdulillah



akhirnyer termakbul..aku syukur sgt2
lega rs bila satu mslh terbeban kat kepala dah setel
tggl satu lg..insyallah..kene doa bnyk2

kesimpulannye...setiap yg diminta, insyallah termakbul
cuma lmbt atau cepat
mohonlah..insyallah Dia pasti makbulkan





yg pasti...aku kn bnyk sbr..yg 2 la yg slalu aku kurang
& satu sifat aku yg paling buruk..
bl keadaan mcm gi2..aku suke merintih..kenapa
kenapa aku yg kn trime semua ni..
kenapa doa aku x termakbul lagi
kenapa aku x hbs2 kn tanggung mslh


ampun ya Allah..aku tau aku x layak utk persoalkan semua itu
aku tau..iman ku x cukup kuat utk trime hakikat, Kau telah trnkan satu musibah utkku
aku tau..terlalu bnyk dosaku sehingga aku x sedar hakikatnyer dugaan itu..
aku malu utk mengaku...aku perlukan pertolongan mu..padahal utk menyempurnakan solat yg Kau wajibkan selalu tertangguh..

sedarla..ko x penah layak utk mempersoalkan KENAPA kepadaNya

No comments: