Tuesday, January 20, 2009

gambo raya aku satu family

perhatian tuk adik beradik aku
wei!! gambo ry kita yg berusia 2 tahun 2 dah aku dpt
jadila..dr ambik kemain tp x dpt2
walaupon ko ketot dah makin bam2..ko bade pon dah start bam2
(hbs la aku blk kg nnt, sah kene sekeh)
aku je yg semakin kurus nmpknyer (aminnnnn)
kira ok le 2..dpt gak korang memperasankan diri yg korang masih ditahap tubuh lama..muhahahaha

tgk sini je..aku mls bwk blk rmh..external hard disk aku sdh penuh
bade..ko save gambo2, masuk dlm latop ko..nnt mak ku mula la menggelupur nak tgk
knp gambo itu diperam?
almaklum..aku ade abe ipor yg suke membawa kemera kemn aje..pas2 pas kat aku "nah ngah"
dah mcm2 gambo aku ambik,
"balong, mn wayar usb kamera ni? nak ambik gambo ari2"
"tah la ngah..abg pon x tau mn g wayar dia, nnt la abg cr"
yer korang..smp dekat 2 thn dia cr wayar usb tu..br jumpe..muhahaha
tu pon kes, ms g melaka ari 2..ms dia bg kamera ni kat aku, aku tanya dia dulu
"ni leh transfer dlm komputer tak?"
kalo idok..smp bebila laaaaa

ahhh..penat bebel
sbb gambo2 dah aku trasfer, nnt aku tls lg..kok rajin ler

gambo ry thn ni x ado
kes kamera yg dah ku isi ngan bateri memhal, tetb rosak
jadah sggh!!

dr kiri: bade, ayah, aidil (pangku)mak aina (pangku) ayu, ame, ketot, aku
tot, ko ade rupa nokyah arr..muhahahahaha


mohd aidil zakuan, kalo ddk diam lbh dr 10 min, maknenyer dia kene pukau, tp tetb gambo ni cam best je aku tgk..hikhikhik


satu family aku termasuk ipar duai sume..ko tgk ayu..gedik jer nak pangku2..yg si anak dah muncung dah, abah x nak pangku dia..wawawawa
kalo ame yg ambik..mmg hampeh rp gambonyer..aku ngan si aina dah mcm tgh tgg bantuan penyelamat banjir
as usual..gambo ngan anak2 aku mesti wajib ambik..ms ni si budil kecik lagi..leh le angkut gi2..skrg x sggp aku

2 comments:

dunia ku said...

yelah muka ko dengan aina memang sejibik macam org ketakutan pastu macam muka org pelarian pun ada gak....huwah...huwah....takpe nanti aku antar penyelamat e....

zaifariza said...

ame ar..sengal