Thursday, January 29, 2009

i miss u tooo

ooo..kalo bkn bernada perasan..2 bkn le aku..muhahahaha

haluuuu...aku sdh balik
blk smlm..tp smlm mood nulis xde..mood sy adelah melayan my boss di skype..lalalala
ooo webcam di skype lagi clear dr kat ym..kat ym slalu sangkut..
tp tgk mood dia gak..kekadang asyik le putus..sengal

hr ni bos aku start keje kat tmpt baru..kat bukit tinggi klang
tp buat ms ni kene berulang dr serdang..ramai worker sn cuti lagi..so rmh yg diorg provide tu msh tdk bole dimasuki
so duk ngan swiming
tp x lama la kot..bos aku kecik ati ngan swiming..asyik kepit ngan bini dia je..wawawawa
mn aku x kata bos aku ni ade gejala gay..muhahahaha..ooo tidakkkk!!
oo abg..nmnyer br shj mendapat makwe..org kata panas lagi..gi2 le gamaknyer

blik kg ari2..aku kn basuh ngan mr zainal..wawawawa
bapak den..jaghang bonar nak membuko mulut, meraban pasal anak2 eee
lain mak den..x payah di suguh
tp bilo mr zainal memulokan tarbiah
tu makno eee..bongka arrr...jgn dogil bonarr
ape yg mr zainal tarbiahkan? biarla rahsia..muhahahaha

jap lg smbg

No comments: