Thursday, January 29, 2009

prosperity burger

korang suke ngak makan burger prosperity burger mcd 2?
ooo aku walaupon suke mkn burger mcd..tp burger ni ade lada hitam..so x brp nak gemor
tp sbb burger tu muncul dkt2 thn br cina je..so harus la cb kan
tp disbbkan kat muadzam ni mc d ngak ade, & aku pon x jd mengular kemn2..tp nak gak merasa prosperity burger tu
aku tlh mengambil satu alternatif lain

aku rs, tmpt korang sah xde prosperity burger ini..sbb bard lum bukak cawangan lagi..
oo ni pon prosperity burger gak..cm bukan buatan mcd
tp buatan bard
mr bard ni, gerai burger dia dkt je ngan kedai aku ni..gerai dia ni spesel ooo
dia ade jns2 burger yg dijual kat mcd tu..twister kfc pon dia ade jual
selain reganyer lbh murah..rpnyer n rsnyer pon lbh kurang je
tp xde la extra2 meal cam kentang grg sume tu
cm roti 2, dia pakai roti burger biasa..standard arr..rega murah..kang pakai roti standard mc d karang, brp ringgit lak nak dijual kan
bard ni bgs ooo..gerai kecik je..tp rezeki dia murah gile..hr2 ade je org beratur nunggu burger dia
siap ade pekerja 2-3 org lagi
paling bgs...dgr je azan kat masjid..dia tgglkan gerai dia, g solat dulu
x payah nak ttp2, tggl gi2 je
sape nak order..tgglkan order kat kaunter..dia siap ltk kertas ngan pen kat situ
bgs kan
tetb aku promote gerai bard..muhahahah

No comments: