Wednesday, February 25, 2009

ayat romantik dr bos aku

korang2 yg sdh berpasangan..
ape ayat2 paling romantik yg pasangan korang bg korang ekk??
yer arrr..dah nmnyer bermadu asmara bla..bla..sah2 ade kan
cam "i love u baby" ke, "hit me baby one more time ke" (waaaa ayat apakah ituu???) atau ala2 lagu mengira tu
"one..u make my dream come true
two..just one to be with u
three..ape2 tah
four..bla..bla..bla"

atau versi melayu lak - "sayang kat awk" "permaisuri ku " (tu lagu kumpulan data..wa suke lagu itu) "bola2 api saya" ke..ape2 la yg terjangkau dek akal pasangan korang time feeling2 ngan korang 2

bos aku pon ade gak..& for sure..korang x penah dgr ayat romantik bos aku kuar dr mulut pasangan korang itu..kompom!!
kira sgt spesel la utk i sorang je..i sorang je feeling (read: terpaksa) biloa bos aku kuarkan ayat romantik dia tu

bila dgr ayat tu..mmg rs cam x tentu arah le..x pasti apekah perasaan sy diwaktu itu apebila mendengar ayat seromantik itu kuar dr mulut bos saya..i bukan ape..bos i tu bapak le ssh nak bg ayat2 feeling kat i..kok ckp pon, samaade aku yg paksa di ckp (slalunyer mmg pon) ataupon bunyik nyer sayup2 je kat cuping tinge aku (oo yg tu jenis ikhlas punyer..ckp slow2 ngan statement "aku x nak org tu kembang lagi-tetap ayat kureng yg kuar )

korang mesti jeles kalo aku ckp ayatnyer...mmg spesel, xde nak tiru2 sesape nyer ayat pon..& ayat romantik bos aku itu ade lah...

"sayang..sayang..dgr la ni"
"ape bende"
"TAIK ARRRR"

bapak romantik kan kan kan

& cara utk aku meng-react ayat dia tu..
korang ingat si seri??
ala seri bdk batch akak, x silap aku dia ambk journ gak
yg ade bra lampu lip lap..muhahahahaha
penah dgr @ tgk x cara dia menggoda??
suke sgt le dia buat suara ala2 pompuan gedik itu

"ahh sayang..ahh ummm...ohhh plzzz..bla..bla..bla" mls aku tulis pjg2, lucah pulak bunyiknyer

haaa 2 le cr nak bls dendam kat bos aku..tp pas 2 ape yg aku dpt??

"bodoh arr dia ni!!!-wawawa..free2 aku kn bodoh

cukup 44 kali..btl2 aku bodoh, sok kawin arr ngan org bodoh ni..muhahahaha

No comments: