Friday, February 27, 2009

sebab aku tukang heboh

psl kes aina kene tggl dlm kelas ari 2

ayu ditelipon oleh adik beradik aku..termasuk kwn2 dia..tanya psl kes aina
siap ade pulak yg duk tanya akak aku kat bank..ape kesnyer aina itu
mr zainal mengamuk kat rumah..ketot g jd mami jarum duk sebar citer kat mak bapak aku

kwn2 aku duk ym, duk msg yg ltk kat komen tu pon ade (sepelah tu..muhahaha)

soalan yg sm: asal x g ngadu kat pihak sekolah je?

so aku tlg jwp bg wakil ayu & mr asyam

ate..anak aku 2 br le darjah 1..br 2 bln msk sekolah..kalo diheboh2 kes ni smp ke pihak sekolah, mau yg trime tempiasnyer si aina gak..silap2 kene pulau kat sekolah..lm lagi anak aku 2 nak ngadap sekolah tu weii

sek dia 2, sekolah rendah terbaik kat sini..bwh penguasan jab pendidikan..kalo nak pindah sekolah lain..lg truk laa.aku tau 2..sbb nyer aku kan cikgu tuisyen..dolu2 mcm2 bdk dr sekolah yg mcm2 kat muadzam ni aku ngajo..so yg terbaik nyer mmg dr sek si aina ni..jgn pulak pasal air kencing setitik jatuh kat air pepsi, rosak setin pepsi itu, bukan sume cikgu2 dia gi2 pon..mcm aku ckp le..ade cikgu bangga title je..idok bersungguh2..sm gak cam menager bank..muhahahaha..ahh sudah...jap lagi heboh gak!

muadzam ni kocik jo wei..sbb hal kecik2 gini..mau satu muadzam heboh karang..ni pon dah heboh.sape tukang heboh..aku arr..

& disebabkan itu..pd tukang2 yg telah ngebohkan hal ini & bertanyakan soalan yg sm..aku dah jawap..jgn korang soal lg ayu mcm2..minah 2 mn bc blog aku..blur dia nak menjwp..last2 dia tanya aku balik
"ngah ape ko tulis dlm blog ko tu"
waaa..aku x salah
n nasihat aku..sila komen di bhgn komen aje yer...wawawawa
ate..entry aku jarang dikomen..muhahahaha

No comments: