Wednesday, February 11, 2009

citer org bosan

patut besok aku leh dah g kedai..tp org tu mintak tambah 2 hari lagi..
maknenyer lagi 2 hari le aku melepak kat rumah
x suke..x suke!!!
bosan duk rmh sorang2 ni...
bende palimng aku x suke..duk rmh sorang2
cam patung le
mmg arr tv ade, komp ade, buku bnyk..tp aku x leh nak berkomunikate ngan org..2 mslhnyer
bkn le nak kt aku frenly..asal aku leh bukak mulut..ok le tu..kang lengunh geraham aku x berckp

nak tgk tv pon bosan je..sejak aku duk rmh ni, yg aku wajib tgk pon cm oprah pkl 9 pg nun..lps 2 aku ttp, adap komp kejap, updated blog br aku, main game, masak, kemas rmh..pas2 buat bodohh je..huhuhu menci btl arrr!!!

bila nak mule keje niii..aku x biasa la duk rmh sorang2 ni..nak buat keje rmh..idok le bnyk kejenyer pon..ni pon aku dah penat terpekik terlolong menyanyi dr pg td

bosan2!!

No comments: