Monday, February 2, 2009

mr asyam yg suruh


ni bukan mangsa pengeboman kat mana2
ini adalah budak2 yg bega sgt, srh tido tak tido..smp bengkak2 mata aku menunggu diorg ni main..last2 x larat, si nabila (sepupu aku) yg tgg diorg
akibatnyer..pkl 12 tgh hr, seko pon x gerak2 lagi..nsb mak aku xde..

ooo, aku br nak stori mori psl trip ke melaka akhir tahun lps..hikhikhik
basi nyer citer yer..nsb laa

ni kat rmh uda aku, kitaorg tido rmh dia ms ke melaka tu..best rmh uda aku, bsr gile..enviroment pon best
dia jd lacturer merangkap warden kat politeknik melaka
uda aku ni pakcik sedara aku yg paling baik..mcm kwn2 kitaorg je
paling steady, paling smart, paling cool, paling hensem..bla..bla..bla...(tetb bodek uda aku, cam dia bukak blog aku yer..lalalala)

"ngah..ambik gambo diorg..leh msk blog"-tu ayat mr asyam yg ckp
aku cm mengikut arahan..lalalala

No comments: