Tuesday, February 3, 2009

ooo ketot

perhatian pada ketot

uik..karipap aku jd ooo..
tp slps percubaan yg kedua arr
yg pertama aku dh cmpk dlm tong smph
ko jgn repot ngan along...mati aku nnt

tp tot..malah lama tetap berulang arrr
aku pon x paham apesal diorg suke tunjuk2 isi dlm..ttp le aurat agaknyer
penat aku kepit2..tetap terbukak time digoreng
satu lagi..doh dia keras skit arr..gile aku nak bg dia nipis..dah le roling 2 ngak ade
aku rs cam buat roti canai lak
tebal skit kot karipap aku tu

aina kata sedap..tp isi bnyk sgt..so melimpah2 dia mkn..smp kene baju..hohho aku x slh
aku dpt buat 7 keping je..sekeping dah bg aina..tggl 6
yg lain aku nak grg pg bsk ajo lah..buek sarapan

tapi aku rs lagi cntk dr karipap ko slalu buat tu la..aku beli acuan yg bapak beso..mkn seketul pon kenyang gi2
ooo, itu standard prut aina..kalo prut aku..wallahhualam laaa
kalo perut boss aku..kompom 7 keping 2 dia sorang yg bedal..smbl kutuk2 aku , mulut tetap mengunyah..kompom arr
2 pon td, ms aku buat karipap 2 dia cal..bila aku ckp "i tgh buat karipap ni" (biasala, kitaorg kan gile gedik..skrg musim i..u..sok2 kembali le pd asal..ko..aku, lu..gua)
x hbs lg ayat aku dia dah gelak bsr..ape, ingat aku x pandai ke buat?? u jgn pandang i pakai 2-2 belah mata je bos..kene pandang pakai kanta mata trusss..i berbakat dlm masak memasak ok dalam kurungan "menjahanamkan"

k arr..aku cm nak buat laporan aje..br je hbs menyiapkan karipap aku
kn x jaja gambo?? kalo cntk sempurna je, harus le aku jaja..ni terbukak tersentil..kang jatuh saham i
oo idok le..aku lp nak ngambik gambo nyer..

No comments: