Thursday, March 5, 2009






sdh letak di side sblh..mau ltk lg dia entri yooo
oo mintak maaf..aku tgh syok gile dgr lagu ni..lm bangat idok mendengar
sdh dekat 10 kali dok dgr lagu 2 hari ni smbl menjerit2 nyanyi
dulik aku suara x sedap!!

sempat lagi menyanyi untuk bos yg memujuk.. (dia br bc msg aku td:))
tp biasa la ayat sakit jiwa "cam jantan!!..cb suara tu jd ayu cam pompuan skit"..muhahahaha..dulikkkk

smp turn dia..dia bukak je mulut
"cam bapuk!!!)
wakakakakaka...2 nmnyer 2 manusia yg idok brp center

ooo..ayat kasar2 adelah amat biasa..tp dalaman..cb dia,sy serta ya Satu itu sahaje yg tahu:)

saje letak gambo disitu..that means..lagu tu tuk korang!!

6 comments:

SueGinola said...

Kejab..jab...
Nak tanya ek...
Yang paling bawah kanan tu..adakah gambo orang disitu?
Kalo la tu betul gambo orang..kenapa orang takde gambo tu yek...??muskil-muskill...

zaifariza said...

knp ko xde gambo 2??

sbb aku yg ade gambo 2..muhahahaha

SueGinola said...

Tulah..pesal orang macam baru 1st time tengok arr?pelik betul..padahal orangla penyimpan mohor besar gambar-gambar yang ade...

Jadi..
Please Kak Zai...orang nak..pls..plsssss....

mast said...

Jab2 aku crk gmbar aku ...... keciknya.... n satu jerrrrr......
teraaaaaaaasaaaaaa hati tetiba ....
Hahahaha .....

zaifariza said...

minah..
gambo ko ade 3 kat situ...
ko sorang
ramai2 kat kenduri kawin tini
ngan aku, sept..ms naik bende kayuh2 tu kat langkawi
ni kang aku bg silambam skali kang..x psal je!

mast said...

Mana2 manaaaaa...
Ekkkk yang kayuh benda tu aku yerrr... (maluuuuuuuuu.....)