Wednesday, March 25, 2009

citer 1 malam

8.14-aku kuar rumah
8.30- baru le mamat tu sampai

as usual..nmpk muke aku, asyik le merengek
"aku lapar arrr"
yooo..ingat aku makcik kantin ke??
smpai sunway..tmpt pertama dituju, slps plan tgk wayang x jd (kang lmbt nak ambik mid)
g mr tepayaki..ade org tgh mengandung 3 bln melelh air liuq nak makan tepayaki..aku kenyang lg..so dia je order
setel..
kuar dr mr tepayaki, dia ajak aku msk mcd lak..kunun sbb aku suke mkn big mc..tp sbb aku kenyang, dia kt "order kentang saiz kecik je la..abg teringin nak mkn kentang"
ikutkan je..kalo nmnyer "yiin" (nm manja-bdk rmh dia pggl..muhahahahaha) x dapek kocik2..x cukup..aku beli frech fries saiz beso..teringin nugget, aku ambik 6 ketul..cr kerusi..duk sembang2, smbl makan2..
"lorr..kan abg kata, beli kecik je"
kecik yer..x smp 15 min..kentang tu hbs sume msk mulut dia..nugget aku mkn 2 ktul je..4 ketul lg poonn masuk dlm perut dia
hbs kentang ngan nuget..dia bgn, g beli aiskrim pulak..dia bg aku 1..tp aku batuk, so aku x nak..last2, 2-2 dia tale..xde baki pooon
kuar dr mcd, tetb perasan wendy disitu..
"abang..ade wendy ar..diorg kata wendy lg syok"
"jom..jom..kita masuk"
wooo..sudah2..berenti makan, aku x reti nak bwk keta de mamat wei!!
so akhirnya.....
gmbr gelap..ape kes?? kes dia itu mamat dah x tahan mengantuk...terkuap2 sejak masuk dlm keta lagi..bwk keta leh tersenguk2, last2 smp rmh mid, parking keta, trnkan seat..dia hentam membuta
ape yg aku nak tegaskan kat sini adelah...
yg kuat mkn bukan aku yer...aku tau le aku kuat mkn..tp yg lbh kuat mkn adelah MOHD HEZREIN ELIAS, knp dia x membesar, tp aku je yg mengembang??
sebab dia bluetoothkan lemak2 dia kat aku
2 la pasal..
sob..sob

No comments: