Friday, March 27, 2009

citer di pagi hari

7.15- tetb tipon aku bunyik..tp x sempat angkat


cek number..oo bos aku


pelik sikit..biasa bos aku akan call around 8.00-8.30, time2 dia dah smp opis..kekadang pkl 9.30 pon ade..pas 2 cover "baru smp" wak lu laa..tu kes x hingat le rutin harian





kalo tipon awl2 ni mesti ade kes kecemasan..biasanyer -


"kunci keta abg mana?"- ayat tu abg, tgg time aku duk ngan lu sok..dapek den jwp, skrg x mampu lagi aku nak jwp weeii


"dendorant aku mana?" - dah abih abg..pakai je la dendorant za tu


"asal x kejut aku pagi td?"- cr2 nak menyalahkan aku ats sbb2 dia dtg lmbt





selain dr tu, xde lagi..jgn le pulak cal pg2 g2 bg berita buruk kat aku..nauzubillah





cal balik


"abg lmbt la pg ni, x sedar lansung"


"laa..kan td kata dah bgn..bla..bla..bla"


"ehhh..za kejut ek?"





oooo rpnyer ayat intro adelah untuk menyalahkan aku sbg alsan knp dia bgn lmbt!!





bos..aku nak bgtau la...aku ingat sgt le ayt yg lu bg pg td..sbb aku tersentak skit, sgt kasaq ok





"DAH BANGUN LE NI!!"





seee...ayat itu sgt menyentaq ok..slalu sbt elok2..pg td sedikit kasaq ok..berkesan di hati i ok





kan dah maluuu..muhahahahaha





ooo abg..bila ekk nak rs kejut dr sebelah je..x yah pakai tipon?? :))

yiiinnnn....nnt selitkan gambo ni dlm resume yg nak dianto kat en jenal ekk..sah2 dia setuju nyer..ade gak org leh tlg dia bab2 menambah rmh:)

No comments: