Saturday, March 28, 2009

dialog hr sabtu

* dialog wajib hari sabtu



"aina, bukak la phobes & ferb"

"bukan phobes & ferb la makngah, phineas and ferb" sambil tgn tukar chenel 615

aku rs aina mesti kembang idung tiap kali dpt btlkan ayat aku tu..habis..aku je asyik btlkan ayt dia yer..




hari sabtu, sambil buat cekodok, wajib tgk katun ni..aku pon x tau le nape aku suke sgt tgk katun ni, aku rs sbb kakak dia arr...asyik le ngadu ngan mak eee psl adik dia berdua tu


ooo..kira ok la tu..adik badik aku dulu lagi keji tau


bila kita buat slh, dia simpan rahsia ooo..tp mampus la ko smp ke sudah kene ugut, terutama akak aku arr...aku ni kan manusia paling bega zaman2 tuk kaduk dolu2..so bnyk le rahsia aku yg akak aku simpan


x buat ape dia srh..alamat rahsia aku pecah..alamat gak la blkg aku kn hanger ngan pn faridah


ooo aku pon sm gak lbh kurang...tp aku baik skit..aku sian tgk ayu kn belasah..sbb dia kering..muhahahaha


oo kecik2 sdh pandai black mail org..sape ajar??

No comments: