Monday, March 30, 2009

earth hourkah?

korang menyahut seruan earth hour??

yg kompom sambut kak sue ngan sep je..sbb diorg je balas msg aku, yg lain tu idok le dpt dipastikan..hikhikhik
smp ade org tu, pospon mau makan..gelap..x nmpk pinggan katanyer:)

aku sambut wei..walaupun separa sambut sbnrnyer..tp tetap sambut


walaupun idok le teman mendaftar kat web itu (kalo daftar dpt goodies ape2 ke? mn tau, dpt mentol jimat elektrik tu sebijik..ok gak tu)

mula2 x rasa pon nak join...kompom2 aku duk rmh org..so kalo bilik aku sorang je bergelap..ape kaedahnyer yo..


tp tetb ayu jerit2..srh aku ttp lampu..ms tu makcik baru nak angkat takbiratul ikhram..isyak br je msk...pas2 dia msk bilik..dia ttp..x psl aku solat dlm gelap..nsb x gelap sgt..lampu rmh org lain masuk ke bilik aku itu

hbs solat..siap2, ayu ajak g mkn luar..mr asyam mau belanja makan..pandai pilih timing baikkk punyer yer...kes x nak bergelap lah tu..:)
ni lah maksudnyer separa sambut..ape jadahnyer la kan..lampu sume ttp..tp tv terbukak
komputer pon bukak..mr asyam buat keje sekolah
kami yg tdk puas hati dengan kaedah mr & mrs asyam sahut earth hour
aina dah bising2 time ni..knp rmh dia je ttp lampu, rmh org lain bukak je..pas2 nape pulak komp ngan tv terbukak je..pas2 nape bilik umi lampu leh pasang...oo nmnyer kaki komen
aku tipon bos aku ms ni..tanya dia sambut earth hour tak
"abang..ttp lampu..org sambut earth hour ni, smp 930"
"aku tutup la nii"
"tutup ape?"
"lampu jamban"
ngabih air liuq je bertekak ngan mamat ni
lps 10 min baru totally ttp barang letrik sume..ate mau ke restoran wawa, mau makan2
secara officially nyer..kitaorg terlebih menyahut seruan..kitaorg ttp brg elektrik sehingga 1 jam 50 minit ok..
kesnyer..nunggu makan sampai, bapak berejam..dkt sejam..cm air je smp..katanyer ramai sgt org mlm tu
minah sorang ni gedik...perasan artis skrg..
itulah laporan saya sempena earth hour :)
p/s- asal la diorg x buat earth hour ni pkl 12 tgh malam je..kompom ramai join time tu..ate, org mau tido maaaa

2 comments:

SueGinola said...

Sapakah yang nak makan terbantut tu ye...???

zaifariza said...

ehhh..buat2 tanya lak:)