Wednesday, April 8, 2009

jangan tiru

citer hari ahad lepas...

manusia2 sekelian..jgn ditiru perangai org dlm gambo itu...bahaya..


see..bole dia drive keta smbl ber skype ngan aku?? bole?? tu lah sshnyer anak Mak Ilah ni...setakat aku ckp..aku jerit2 kat tinge dia, bkn dia dulik pon..lagi dibuat ade..

oo sy dah marah..sy dah mengamuk..sy sdh menyumpah..dia tetap bukak jugak..dgn alasan
"alaaa aku nak srh ko tgk aku bwk keta je"
cam sengal je alasan..cam aku x penah tgk dia bwk keta!


yg lbh sengal..dia telah menganggu penumpuan aku pd pakwe baru aku! vah vah vah...i sdh jatuh ati pd wilson..itu house sdh ku ceraikan..dolu2 suke la tgk dia..bila menatap muke dia secr marathon (aku tgh hbskan house md season 4) rs cam meluat lak tgk perangai dia ni..so i choose wilson yg amat cool:)

oo abg..sila updatekan list pakwe i ok:)
u nyer x yah update..smp mati aku tau dia suke monica belucci itu..muhahahaha

so utk episode yg ni..aku x ingat dah ape citernyer..aku asyik tgk gambo kecik itu smbl ketap bibir..hangin

*sms*

"abg..lm x bg ayat2 romantik..ni za nak tido bgla satu" - oooo sy mmg sggh terhegeh2..suke mintak ayat2 jiwang dr org itu..bluek!!

"setinggi gunung seindah pelangi,
hujan lebat letrik mati,
bini call smpai ketap gigi,
bkn x nak jawap tp tunggu hanset cas nnt"

sesape yg nak masuk pesta pantun ke..nak anto kat ruangan mari berpantun ke, yg pembaca dgn tanda * akan mendapat set bla..bla..bla.. keluaran bla..bla..bla, yg nak anto ke ruangan mekar setaman urtv ke (ade ke?) sila ciplak..aku izinkan

ooo area rmh ko kn blackout x ari 2, mas? time ni hujan ala2 ribut kat shah alam, smp blackout smp ke pagi

merasa le org tu tido smbl lampu terpasang kat dahi..sebijik cam penoreh getah..muhahahaha
bgn tido cam pelik "aik..asal kat siling ade cahaya lampu? " muhahahahaha

kesimpulannyer
tnb x penah kata..org2 duk kg je merasa blackout..org bandar pon merasa gak
so sila sediakan lampu picit & lilin di rumah anda
sekian terima kasih

No comments: