Monday, April 6, 2009

pagi yg sepi...pi..pi

* sambungan
pak man jual topi..pi..pi, topi nyer koyak..yak..yak..yak..dah sambung sdr..aku mls

utk pengetahuan..citer ini sdh berusia lbh dr sebulan ok..aku dah kt, aku ni rajin tangkap gambo aje..nulisnyer sedikit malas
knp sy malas menulis??
kerana saya ade kamu..kamu..& kamu..clap2 kat dr sdr..hikhikhik

aku rajin nulis bila aku sdh je..ms aku weng2..psl tu blog aku satu tu..yg sdh berusia lbh dr 3 thn sgt bnyk entri..x caya g tanya elien:)

oo sdh2 merepek minah..



see..pagi lg ok...kabus pon ade lagi



mau kemana kita??



kesini arr...



lbh spesifik..ke sini...


mak warden ngan anaknyer nak g lpskan banduan



see..inilah banduannyer..



mak warden tgh bukak pintu kandang


taraaaa....sdh lps

ooo ni bkn ayam sy..sy adelah tukang tolong saje:)

skrg ni tiap2 pg & ptg mr & mrs asyam turun g ladang ayam nyer, aku cm tolong bila aku rajin & bila mr asyam x ade
x ssh nak membelanyer pon..lpskan n bg makan & air..2 je


yg payah skit yg ni...ni sume anak2 ayam..ms ni diorg kecik lagi..skrg dah besar skit..udah bujang & dara..udeh ade balung:)



yg ni dah arwah..skrg ni br aku tau..bela anak aym kg lg payah dr bela anak aym daging..diorg ni antibodi kurang kot..aym daging kurang yg mati..tp ayam kg yg bnyknyer..ms ni, tiap2 pg keje aku jd penggali kubur..g tanam anak2 aym ni


satu lg ke makcik...isi air ayam..jgn jd ayu..time mula2 nak menceburi profession warden ayam, dia x tau pon yg ayam pandai minum air..gilok..cam mak ko x penah bela ayam ekk..wat malu pn faridah jo




pelajaran hari ini...utk anak2 ayam kg..diorg ni keinginan paling kuat bila dpt bukak mata n tgk dunia adelah..nak berenang..so bila diorg nmpk air..kompom diorg akan berenang dlm tu..walaupon x muat pon nak isi badan diorg dlm tu

tipnyer: sila ltkkan batu2 kecik dlm bekas air diorg..ni mampu utk membatalkan niat diorg yg sengal serta mengelakkan kan korang jd mcm mr asyam yg tgh2 malam bawak anak aym yg bsah kuyup balik rmh semata2 utk dikeringkan..muhahahah


jgn caya dgt budak ni...nmpk je cam gembala ayam yg bersopan santun..tgg aku dedahkan sifat sebenor dia

korang penah ckp ngan binatang?? org yg ade binatang kat rmh diorg sah2 tau..tmbh2 cam siti mastura itu..wawawawa

tau camne mr asyam ckp ngan ayam2 dia??

" ape kabar sume..sihat hari ni??"

muhahahaha...tu nmnyer inspektor kesihatan:)

ampunnn!!!

No comments: