Monday, April 13, 2009

yer..kwn saya sorang ni mmg sengal

*sedutan dr box chating ku

zai: 2 arr..x psl2 aku yg kn tengking
minah sengal: uiii..garang dia ek..
zai: hihihii mau x, ko ingat dia x garang
minah sengal: hiihihi..manele org tau dia garang tak garang...
zai: tgk gak arr
dia kalo berangin sume bende dia nak cmpk
minah sengal: ganaznye...mcm ana..heheheh
tapi ana skrg dh kurang dh...
tgk pun seriauuu
zai: hiihihi ye la kot
dia x membising, dia senyap..tp kalo kita bising2 kn pekik arr
minah sengal: oooo
zai: aku slalu je kn
minah sengal: tapi cpt sejuk kott
zai: dia tgh penat, tgh bengang..aku memekak..kn arr pekik
haah..cpt sejuk, cm ms dia naik angin kita senyap arr
minah sengal: heheheh..patutle..
zai: jgn lawan2 ckp dia..kalo x tgk arr..muhahaha
minah sengal: janji bile dia tgh marah tu kita senyapkan je ek
zai: nak senang sejuk sonang yoo..urut2 lengan dia..ajak g mkn..elok tetb..
haah..jgn bising..jap pas2 dia ok ar
minah sengal: uppps..urut lengan.???
wahahahahah...
suke..sy sukeeee
zai: hihihihihihi
acik maluuuu
update blog arr..aku bsn ni
minah sengal: hihiiiihi
kang kalo hzrin mengamuk dpn org kang, tetiba org dok usap lengan dia jgn marah ek...
hehehe..petua kena ikut..kalo tak binasa...heheheh
ha..update le..
zai: bengong!!
minah sengal: org tak reti nak update, gambo takde..
zai: x dapek do..meloncat org tua tu kang..muhahahaha
minah sengal: meloncat kesetiman (mana aku x panggil minah sengal) takpe..heheheh
janji dia tak marah lagi..
zai: KEPALE HOTAK KO
kan dah dpt skali!
minah sengal: heheheh
marah kak zai..i usik abang dia..
tu baru usik dgn patah kata je tu..heheheh
zai: pale ko laa
minah sengal: takdele..org takdele berani gitu..ishhh..
zai: bengong..muhahahaha

No comments: