Tuesday, April 14, 2009

sampai bila2 la labuu


gambo anak beranak yg sm2 weng
13/4-12 am

gilo kompiden malam tu msg ketot

"slamat hari lahir tot, moga murah rezeki, dpermudahkan urusan..bla..bla..bla"

x smp seminit si ketot reply

"terima kasih. tp bizday aku 15 ni"

erkk..sekali lagi??!!

utk makluman korang..setiap tahun bermula dr tahun 2003..tah knp otak aku spt disumpah utk mengingat tarikh sbnr bizday si ketot ni..aku pon x phm nape..bizday adik beradik lain sume dlm otak..ame nyer pon aku ingat..siap buat no pin lagi (see, sape kata aku x syg ame..muhahahahaha)

tp ketot nyer bizday..smp la ni, tiap2 thn aku lp..bkn aku lp sbnrnyer..aku ingat cm aku slalu wish slh tarikh..setiap thn aku wish dia 13hb..ape bongok sgt otak aku nak ingat yg bizday dia 15hb, x tau laaa

aku ingat lg thn 2003, time ni kak su sah ingat..muhahahah..time aku menggila..upss!
mlm 13 hb 2 aku msg ketot, dlm nangis2 syahdu shahdan x hingat..n satu dr ayt yg aku tls
"ape pon jadi, sape pon ko..ko tetap adik aku smp bila2"
sumpah ingat ayat tu..syahdu teramat rsnyer..hihihi
dan2 dpt msg ketot
"bizday aku 15 ngah"
taikkk

n bermula dr mlm itu, smp la skrg..aku tak penah wish ketot tepat2 ms bizday dia..mesti awl 2 hr..adu ai

smbg citer mlm tu

msg ketot blk
"nipula ko, bkn tiap thn aku wish 15hb, ko kata 13hb, tampa karang!" - see kompiden x hingat

"hotak hang, ko yg x penah btl.dulu masa pakai tipun lm dah btl dah"-ooo ade gak yg btl ekk, tp sethn je la..sbb tipon tu aku pakai sethn je, pas2 ilang

aku x puas hati..tipon ketot..tp sengal ni satu..tgh buat projek ke ape (auuuw) dia leh pas tipon kat ank bujang dia

"maknyah, dgr adik nyani lagu ibu"- lagu pertama ibu dia ajar, sm gak ngan perkataan pertama yg ibu dia ajar- perkataan ibu, perkataan pertama yg mamat ni pandai eja pon I-B-U gak, yg lain ibu dia x nak ajar..sian abah ko dil..

satu hal nak kene dgr dia nyanyi dulu..hbs nyanyi srh dia pggl ibu dia..x dpt gak

"maknyah, dgr nyanyi lagu thomas"

ahhh sdhh..tgh mlm pkl 12 aku nak dgr konsert aidil?! ooo tidakkk..mimpi ngeri aku nnt..aku trus bye2 dia, aku msg bade lak

"de, alang nyer bizday hr ni kan?"

"ngok ko 2..15 la.."
kompom..yg bongoknyer aku..huuhu

xper la..mlm ni aku wish blk..pakai ayat yg sm (aku dah save ayt ari2, mls aku nak reka2 ayt baru lak)

tot..perlu ke buat entry psl bizday ko sok? cam mls je..lalalalala

No comments: