Monday, May 11, 2009

aku yg dah lama pencen

aloha
lama cuti
aku g kursus minggu lps..hal kursus aku tls kmdn..gambo x smp lagi..diorg ni kata nak nganto..tah bile nak smpnyer

penyakit malas nulis smp blk..so nsb la sape yg addict ngan blog aku ini..muhahahaha
ade ke???
ade maaaa
walaupun sorang..tetap ade..hikhikhik

ooo sy dlm mood yg teruja banget2
smbl tu ade gak terselit mood2 cuak
ate..bsk mau g interview..doakan la tuk aku yer
sept..spt diplan..ko jgn nak tkr2 plan lg..cukup bgs aku
dah approved plan ko
muhahahah..2 nmnyer penumpang yg kurang kesedaran diri

kak sue..tgk camne sok ekk..kalo minah sorang tu approved plan aku..kalo hbs cpt..kita lunch sm2 ek



ye..sy juga akan jumpe dia, x tau la mlm ni atau bsk..mlm ni dia sbk nak g ceramah..iyerr..sy bercinta dgn org yg sgt2 x sekepala dgn sy bila smp bab politik..redha saje..bapak aku gemor le ni..satu kepala ngan dia

buat kata mid..geng2 kita sokong tuk wan je...idup tuk wan!!

sejak2 ddk ngan geng2 nyah ni (auww nyah) dia dah dpt penyakit nak bergambo ala2 nyah2 (auwww)..kok la nak merasa jd nyah..buang le jambang2 tu sume..ilang slera i u..muhahaha

whatever la...i tetap syg u..nak smbg perang blk x syg???

tuk kak su..ok..sama x? janggut ekk?? aku lp dah

aku x update blog sbb aku tgh addict ngan school of rumble..
yer..sy sgt out 2 dated
dulik jadah aku
tata..doakan aku slamat g & slamat blk yo

mastura..i coming!!!

2 comments:

SueGinola said...

Moga selamat sumenye..aminnn...
Hehehhe..janggut versi lain da..janggut i yg kartun dgn janggut yang mortal lain, janggut rata ok...bukan janggut cam gitu...
Wahh..tetiba teringat abang janggutku itu...

zaifariza said...

adusss
brp bnyk janggut maaa