Tuesday, May 12, 2009

updated beting

******* (05/07/2009 9:31:26 AM): asalamualaikum..camner dgn hasil sampai ari selasa ari tu??

tu le ayat pertama yg muncul bila aku start bukak komputer khamis lps...see semangat x semangat elien nak tau hasilnyer..muhahahahah

bos aku jgn ckp la...tu lg keji,
"nasik lemak ade kurang ke?"
hak tuihhh...tu yg dia pkr

knp dia tanya gi2? sbb aku ckp ngan dia..ade org kalo kurus, nasik lemak dia pon kurang rega..muhahahaha

ooo pedulikkan..sy bdk yg udah matang..sesekali kuar jugak citer bebukan yo..hikhikhik

ooo beting sy masih lagi diteruskan..
sebabnyer...

adik aku dtg sabtu 2 mgg lps..setakat dia dtg..ape kisah kan..dia buat nasik lemak pon aku x pandang...xde perasaan ok
dah le 2..smbl2 duk2 kat dpr, ketot ngan akak aku saje cuit2 aku..duk kata memacam
ayat paling x leh blah
"ala ngah..ko x gemuk pon laa..bdn ko dah sedang elok, cm breast ko bsr skit..2 yg nmpk berisi"
ooo slhkan breast i lak..abg..tgk diorg ni!!!
satu lagi ayat
"ko jgn le smp x mkn nasik...mkn skit2 xper..nnt rugi oo..dah skit br teringin nak mkn"
ukhh..sggh menusuk ayat itu!

ok..sy x sentuh pon itu nasik lemak

tapiii....

akak aku tlh memasak menu paling melemahkan aku
& sbb menu itu, aku tlh tersungkur di dpn SEPINGGAN nasik
(harus di bsrkan huruf itu, dgn ingatan- atleast sepinggan je maaaa)

ape yg melemahkan aku??

RENDANG AYAM!!!

sy org N9, ap lg yg akan buat aku terliur selain dr sepiring rendang aym kampung yg masih panas dgn minyak yg merencik2, uikhhh sggh menduga iman

***** (05/07/2009 9:38:11 AM): ooo x thn dgn godaan ekk?? rendang jer tuh aduss

ckp senang tambiii...cb sy ltk dpn mata awk nasik panas ngan kari tulang? terguda tak???

utk memastikan sy masih dlm ranking yg telah ditetapkan syarat, sy tlh mencaling boss sy

"bole makan, tp sehari mkn nasik, ganti 2 hr"

ok boss...syarat diterima :)

sbnrnyer aku telah langgar syarat utk 4 hr..sehr krn rendang aym kg, 3 hr lagi sbb aku g kursus..aku x nak le dikata elien, idak menyentuh nasik setiap hr time mkn reramai gi2..cam pelik

so 8 hr..syarat itu akan settel dlm 3 hr lagi..2 pon kalo kwn2 aku x goda aku mkn nasik..hihii bkn leh caya sgt diorg ni

sumpah..walaupon dah lbh seminggu x sentuh nasik..aku x rs pon ade part2 yg surut kat bdn aku ni..iskhh
nak kata aku nala ape2..idok gak..aku cm mkn mee ms sarapan..& bihun masa ptg
tp 2 kali dah aku tala cekodok...minyak tu
adekah tu sbbnyer???

No comments: