Friday, May 29, 2009

sume korang nyer pasal!

* citer adalah kene mengene ngan citer hr ahad lps..aku saje publish lmbt

bos aku g pulau perhentian jumaat lps..jgn tanya aku knp dia asyik g bercuti tanpa ajak aku skali, sbb aku pon nak gak tanya dia-

"Abang, knp x reti2 bwk za g holiday?!"

kan aku ckp, aku ade krisis..kesnyer, tambii idok lansung mengcall aku..x penah ok aku kn pose dr dgr suara dia lbh dr shr..even ms g tioman tu, maxis xde line, dia g beli simcard celcom..xde makne nak pose dr dgr suara memasing (oo gedik)

tp g perhentian ni, dia cal aku skali je, hr jumaat ptg..itu kejap..aku lak time tu bengang sbb dia cal aku lmbt ditmbh suara2 beruk diblkg (pantang btl aku kalo sore2 background yg suke mengaco2 gi2-sebijik budak tadika) pas2 aku cal bnyk kali, satu dia x return cal balik, bila mlm aku cal..baru ckp sepatah dia kata nnt dia call blk, tp smp kesdh x call..makan ati btl

lps 2, hr ahad aku buat mogok, off phone, pon smp kesdh dia x cal..aku dah mula riso, sbb ikut jadual dia akan blk ptg ahad tu..bg msg, xde report, cal..rpnyer hp dia x berfungsi..meroyan x hbs la aku..riso wooo, smp aku x leh tido..duk meroyan nyer psl..setiap minit aku cal dia, tp asyik pompuan je jwp

"no yang anda dail, tidak dpt dihubungi" wak lu la pompuan!

msg kak su..kunun mau menangis sepuas2 hati kat dia (bajet sudah kene tinggal ngan tambii ku, gilo!!) tp x reply..so jgn kaco org dah tido. knp msg kak su?? sbb dia je yg aku pkr available di time itu :)

so mari buat andaian knp jd gi2 yer

citer aku (versi syakwasangka x bole blah)
1-dia ade pompuan lain..sejak akhir2 ni asyik sgt ikut kump kembara tu g holiday..dlm group ade 3 anak dara..1 taken, 2 available..dah slalu sgt berturut leh gak terjatuh hati kan..huhuhu

2- dia beting ngan member dia..sape dpt pose dr cal awek, dia menang (jadah btl alasan satu ni)

3- dia marah ngan aku sbb ms dia cal aku ptg jumaat tu aku buat layan x layan, ate, aku skit hati ngan beruk2 backgroud diblkg..sdp kutuk2 kitaorg- "punch kad ke bro?" jadah la korang...siap siul2 kat hezrein..aku lbh dgr suara diorg dr suara boss aku..

4-bateri kong- ni msk akal gak, tp ati aku ckp, hezrein x pnh tggl charger, lgpon dlm 10 ekor yg g, xkan seko pon xde charger nokia kan

5-geng2 dia basuh hezrein psl aku..bajet hezrein g citer perangai buruk aku kat member2 dia (yer ar, aku kan jahat..suke dera dia..suke cekik dia, hezrein slalu ckp, aku suke dera dia, muhahahaha) so member dia kata buat gini2, bior awek ko merana..

6- tertinggal bas (ni syakwasangka time dia mau blk)

7- bas dia terbalik (yg ni buat aku meraung 7-8 kali..smp ms tu aku rs cam nak cal syarikat bas mutiara tu, kok btl bas dia tergolek..tp ms tu mr asyam ade kat dpn gn komp) aku cal dia 30 kali..x bole tido lnsg, cr no niza..xde pulak..no niza dlm hp aku yg ilang tu..ade no mak datin je..seram pulak mau cal..dah terpkr dah nak bc yasin bagai (adoii kalo aku meroyan mmg x hingat le)

citer hezrein (versi menepis tomahan)

"abang memang nak cal..tapi bebudak tu time abg pegang tipon, sume perli2 "hezrein nak punch card" aku bengang arr.." hezrein mmg gi2, kalo org yg dia x brp nak rapat, mmg dia x reti nak bls balik..penyegan skit..& pantang dia kalo org ngajing (org sini nyer ayat) dia bab cintan cintun..psl tu dpn kwn2, dpn adik2 dia..dia x reti nak layan aku..cam kekok

"bateri kong, mmg bwk charger, tp suis nak charge ade satu je dlm bilik..satu blk 4 org, masing2 bwk video cam bagai, elektrik lak kn catu, mls la nak rebut2

tu je 2 alasan utk tomahan2 aku itu..ceh..buang masa

yer..za mintak maaf sbb tuduh abang macam2...huhuhuuu
ampunn!!!

ooo knp tajuk x mcm kn ngene ngan entri?
diorg tu member2 bos aku yg cam monyet tu la..
lasok le kalo ade yg terbabas bc blog aku..muhahahah
queen control ke aku??

sebijik banga kan? g lagi berjemur..muhahahaha

No comments: