Monday, June 1, 2009

selamat hari guru (tuk diri sendiri)

pada cikgu2, selamat hari guru
i pun guru tau..walauponnn..cikgu tuisyen je..hihihihi
tahun ni dpt hadiah utk hr guru..
sebenornyer tiap2 thn pon dpt..cm thn lps x, sbb makcik berehat dr menjd guru tuisyen

si mira ngan husna bg, diorg ni tiap2 thn bg hadiah kat aku..siap skali utk bizday lagi..baik ank cik murad 2 org ni, walaupon keje nyer asyik bergaduh 2 beradik (& slalu gak aku ugut nak bg makan buntut lembu kat 2 beradik ni..dulu pn faridah slalu ugut gi2, time aku gaduh ngan ayu..menurun rpnyer ugutan itu)

mug bertutup 2 mira bg..dia srh aku gune kat kedai "cikgu buat air dlm tu yer". doraemon tu husna bg, saje nak perli aku la tu, nak kata bdn aku cam doraemon le tu..cis!

bdk yg tdk puas hati..

"knp makngah dpt hadiah dr kak husna ngan kak mira, aina x dpt?"

"sbb aina bukan cikgu, makngah cikgu"

"aina nak gak!!"

"ko jd cikgu dulu"

"makngah kedekut!!"

ape aku lak kodokut??

sbb x puas hati..dia duk sepak pintu bilik aku..muhahahah

ko ingat makngah nak bg ko kalo ko buat perangai ke aina wei??

haremm arrrr

tetiba i rs nak jd cikgu trus...sesuai tak??

muhahahahaha

aku suke jd cikgu..tp bole tak kalo aku buat cara aku sdr?

ko ingat ko geng GTO??

2 comments:

Diana Ishak said...

apesal ko sambut hr gur 1 june???

zaifariza said...

1 june telah diisytiharkan sebagai hari guru peringkat cikgu tuisyen
harap maklum
lalalala