Friday, May 1, 2009

update utk program betting

semalam aku buat perangai weng2
biasala 2..mcm x biasa dgr penyakit weng aku kan..
sbb penyakit weng itu, i telah memberi msg pd bos

"abg, awek lu tgh down, sila bg kata2 semangat"

dan dibalas..

"alaa..jgn la down, xper, hr ni betting batal..sayang leh makan nasik"

wak lu!! ingat aku weng sbb aku x jumpe nasik ke?!

oo hr ni msk hr ke-3 aku x mkn nasik (sila fhmkan yg sy menulis sehari awl dr di publishkan..so kalo aku tls hr ni (khamis) bende ni cm kuar hr jumaat-harap maklum)

yer..sy masih hidup..& sy masih belum terliur tgk nasik (bukti-tiap2 pg aku msk nasik kat rmh akak aku:) ) & sy msh berkeyakinan sy akn menang dlm beting itu..muhahahaha

selama 3 hr, ape yg aku tala??

aku makan ini...


dan ini...sila fokus pd telur itu..slruppp


gambo adelah hiasan semata2..hasil ihsan google..harap makcik mahal punyer presentation gini..harem laaaa

jap..sblm citer psl bende ni, aku nak ngumpat makcik mahal jap
korang tau, 2-3 minggu lps, dia try naikkan lagi rega menu2 sarapan dia..hangin aku..biasa aku beli sarapan2 dia ni (biasanyer, nasik grg kosong, bihun kosong, mee grg yg dihiasa ketul2 ayam) reganyer rm1.50, so kalo tamak, atau rs nak bajet..ambik le semampu anda..lagipon polisterin dia kecik
tp 2 mgg lps, dia dah x caj rm1.50 dah, bila smp kaunter dia tanya "penuh ke?" aku blur, tp aku angguk, last2 aku kn 2 hinggit
oo sy mmg x puas hati..jgn kata sbb rega minyak naik lak makcik!

tp skrg kembali kpd asal..mgkn ramai yg komen kot..so skrg balik pada rm1.50

balik pd citer asal..sbb menu makcik mahal adelah sm setiap hr, so 3 hr ni itu je la yg aku tala..msh leh masuk mulut lg..sok dah muak, dah separuh loya bila jenguk kedai makcik mahal, pandai2 la aku tukar menu

so skrg, beli mee ngan bihun, yg mn aku nak mkn tuk tgh hr, aku tmbh skit eksesorinyer, letak telur misalnyer..so idokla melampau muak aku tgk mee itu

kalo x termakan gak, aku cr je lauk2 kat bwh tu, dlm 2 hinggit dah bnyk dah dpt

bgs gak buat camni, jimat gak duit aku..kalo dulu paling kurang, sehari hbs 6 hinggit..kekadang smp berbelas hinggit, la ni, selama 3 hr ni..bajet aku x penah lg cecah 5 hinggit..hr ni br je 3.50..syukur

mgkn akan ditruskan...tungguuuu
aku ade kursus 3 hr mgg dpn, start isnin, camne tu?? xkan aku x nak mkn nasik disitu? terdpt perbalahan disitu
kalo x mkn nasik, tp mkn mee sepinggan penuh, dietkah gamaknyer??? muhahahahaha

No comments: