Thursday, April 30, 2009

tensen


penah x korang rs gini...


korang dah xde hati nak mkn bihun, tp org paksa gak ko mkn, n ko mkn semata2 sbb nak jaga hati org tu?

oooo..aku tensen..aku rs mcm nak menyumpah, tp aku x brani nak nyumpah
bukan sebab aku takut, tp sbb x nak org kecik ati ngan aku
aku ade plan lain..& aku kn buat plan lain..demi mak aku, hidup aku
tp aku x mampu nak truskan @ ambik tindakah trus..
buduh la aku ni!!


aku nak keluar dr semua ni
tp buat ms ni, aku kn sabar
& kn usaha lbh

oo plz..

bole x sekali, aku cm pikirkan hdp aku sdr dr sibuk pikir perasaan org lain?
bole x aku nak lbh dr impian, aku nak kenyataan??
bole x kalo aku nak ade keta sdr, & aku yg drive sdr
bole tak kalo aku nak rmh sdr?
bole tak kalo aku nak ade harta sdr?
bole tak kalo aku nak duit yg cukup, bole beli ape aku nak, bole belikan ape mak aku nak, anak2 aku nak??
bole tak aku hidup dlm aman, x yah pkr camne nak jaga hati org?
bole x aku nak msk kat dpr aku sdr, tido kat bilik aku sdr, tgk tv kat ruang tamu aku sdr

aku bosan dgn rs down tu..aku bosan dgn rs give up
org xkan phm..xde sape akan phm
u're not in my shoe..

ok nekad..hdp mcm mn aku nak
tp nekad perlukan kekuatan
kekuatan tu yg aku xde...

aku dah tua..dah 29
tp x satu pon impian aku tercapai lagi
setiap hr cm mampu berangan
aku nak jerit tentang hdp yg bagai x gune ni


pikir positif
yup..aku miskin dgn kebendaan
tp aku x miskin kasih sayang
satu hr nnt...
keindahan dtg selepas dugaan
matahari muncul selepas malam
senyuman dtg selepas tangisan
xde dugaan hdp manusia x bermakna..


ok..aku sbr..aku doa hari2..

x lama lagi....

2 comments:

mast said...

Sebelum tambah terlewat
Sebelum jadi makin terlambat
'MELANGKAHLAH kawannn ....'
Selepas tu apa pun yang terjadi semua tu akan jadi tangungjawab kita sendiri ...
'MELANGKAHLLAH Zaiii'

zaifariza said...

thanks beb
aku usaha k..
korang kn support aku
sbb aku x kuat:)