Tuesday, June 9, 2009

aku g kursus

yer..citer dah berusia sebulan
aku tgg diorg anto cd..tah bila2 smp..ape2 tah org2 pej belia ni



aku g kursus ni..3 hr je pon..kursus memain je rs aku..x tau lak aku kalo mmg gi2 cr org berkursus..makcik x penah g kursus..mano den nak tau

ok la..kurang2 tau gak le camne nak buat perniagaan agriculturul lps ni, diorg bg detail psl pinjaman, pasal fama camne nak cr market

paling bagus..aku x membuta dlm ni yer kak su..lalalala

ni balkoni bilik aku..3 hari aku kat situ,.,sekali pon x jejak kolam 2..aku rs aku sorang je peserta yg x menjejak tmpt tu

maleh den..kang bnyk mata terlopong kang
x ramai pon pegi, diorg bajet dlm 40 lbh peserta..tp last2 x smp 30..bilik yg sepatutnyer isi 4 org..kitaorg duk 2 org je sebilik..lega, x le sempit

aku duk ngan sorang adikni..br je kawin..dia dtg ngan husban dia..diorg ni nak usahakan kolam ikan sembilang

gambo dia xde..sbb ms tgh klik2, penceramah sdh msk..cm ade gambo dlm hp dia..lp mau blutooth


makanan hari last yg dimasak oleh chef beso kat situ..katanyer la, tp yg pelik..sume org kat meje aku duk ngomel..dia msk x sdp, ada akak tu siap warning aku lagi "zai, jgn mkn mee dia" see..kira dia mangsa gi2

mlm last..haa kat dia ni la aku bengang..juru gambo bj ijau tu..pon aku x ingat nmnyer..dia kata mau pos cd gambo kat aku, tp smp kesdh idok smp..mintak alamat kemain..duit dah bayo..mula la aku nak ngamuk ni

si botak tu, nmnyer robert..setiap pg aku g dewan, dia duk bising2 "kakak aku baru sampai" penceramah x smp2, ngan dia la aku nyembang, dia toke burger, umur baru 25..org selangor, tp speking nogori ngan aku..ate makwenyer duk serting nun

bende ni le yg buat aku pns setiap pagi..sampai2 je, piring yg isi gula2 dpn aku sah2 kosong..diorg ni ala2 jakun x pnh jumpe gula2 ke ape..slalu aku paw gule2 robert ataupon aku mintak kat pok ya

sume geng dr muadzam..ni je gambo yg dpt diselamatkan..aku srh pok ya ambikkan, dr kanan tu, kak zila..dia ade kedai kek, kak ani..husban dia ade stesen minyak & dia ade cafe dlm mrsm. tengah tu kak ani gak nmnyer..dia ni tokey cendawan, yg 2 tu aku lp dah nmnyer..diorg ni ade kedai jahitan

ngumpat jap..malam last tu, aku panas hati ngan roomate aku, tau la baru je kawin, laki lak ade dpn mata..mlm last tu..dia g ngadu ngan sape2 tah..mintak akak tu pujuk aku pindah bilik..sbb dia nak tido ngan husban dia..yg buat aku pns, asal ko x ckp ngan aku sdr kan..& nape x mintak laki ko nyer patner yg pindah bilik..aku lak jd mangsa ko tgh2 mlm, mls nak bertekak..lps aku bg 3-4 patah ayat sentap..aku pindah bilik peserta lain..mlm last, mls nak bertekak, baik aku layan mata..ko buat le brp round ko nak buat ngan laki ko

dah..2 je

No comments: