Monday, June 8, 2009

jawatan baru


akak aku berminat nak ambik mamat ni keje ngan dia
kalo dah aidil, mmg kompom pale lentok..makan leher ayam ke ape dia ni
jawatan dia..sebagai pengejar ayam masuk reban setiap petang
dia je suke nak buat keje2 kejar ayam tu..org lain x kose..ponek

dari mula sampai kat reban, sampai le nak balik..kojonyer ngejar ayam je..aku rs kalo ayam tu pandai ckp, mau disumpah budak ni jd cacing....

dah le berciri rentung, ade hati nak berjomur..muhahahaha (mati la jap lagi ketot serang aku)

sambil nak tgg ayam masuk reban..leh la jd petani kejap..tanam cili, bendi, kacang..bla..bla..bla

kakak aku mmg kedekut la..cari pekerja x cukup umur..muhahahaha

time balik mula la memasing buat hal..yg seko x nak blk..yg seko nak ikut balik

si aidil nak tinggal..aina lak nak ikut maklang balik..kang dua2 aku pang x pasal je

muke budak x puas hati sbb dipaksa balik..dah ibu ko x bg ko keje kat reban ayam tu..nak kato camno kan..muke budak yg nak ikut maklangnyer balik, tp x di approved oleh mak bapak nyo

No comments: