Tuesday, June 16, 2009

ape untungnyer beli selipar gini


aku beli selipar ni sebelum g kursus ari 2
selipar yg mak aku bgtu udah innalillah
ate hr2 duk pakai..selipar yg maha berat gi2 (mak aku bg aku pon sbb xde sape nak pakai, berat) pon haus tapaknyer
so aku beli selipar baru
& selipar baru ni amat le bgs skali
mau x bgs..ate, xde sape yg nak pinjam selipar aku
kalo x sblm ni..time aku nak pakai je, sah selipar aku ilang..jap2 dia g padang bola..jap2 dia g round kampung, jap2 dia g kedai, jap2 dia g reban ayam, jap2 dia g jamban
tp tuannyer kat rumah gak
ramai sgt peminat nyer yoo
so bila aku beli selipar yg ni
kat mana aku ltk..kat situ le tempatnyer smp le aku pakai balik
see..sgt mujarab kan bila ko beli selipar sebelah warna lain sebelah lagi warna lain..muhahaha
puas hati aku!!
yg kompom..aku x perlu gaduh2, kene sepak ngan ame lagi
kalo x tu..keje aku berebut selipar je ngan dia..ate selipar aku je saiz gajah..selipar org lain kocik
la ni..ame pon x brani pakai..kang digolak dek ekor2 dia..malu jo
ms bwk g kursus ari 2..bdk bilik aku konon2 nak pinjam selipar aku..tp bila aku bg, tetb member kata "xper la kak zai" smbl sengih2..muhahahaha
mak aku kata aku gile sbb beli selipar gi2
aku kata aku pandai sbb aku beli selipar yg org lain x pakai
tp terpikir gak...pandai ke kedekut??
ahhhh..asal aku x perlu meroyan tiap kali aku nak pakai selipar sudah!!

3 comments:

SueGinola said...

Memang selipar kawin ke ape??ayoyooooo

zaifariza said...

selipar pon kawin ke?
aiyaaa x pahammm

Diana Ishak said...

heran ekkk, apesal selipar pun nak curik???

tu selipar okkkkk, bukan kasut nine west!!!


oh tolong la...malaysians!