Wednesday, June 24, 2009

aku nak makan durian weiii!!1


aku pose hr ni..1 rejab kan..so mari kita pose sm2
2 pon si elian ingatkan semalam..kalo idok, x ingat makcik dooo

time2 pose ni, tetb rajin bukak blog makan2
2 nmnyer saje nak uji diri sdr ke, atau saje nak bagi air liur sdr meleleh, so aku leh merengek2 kat bos supaya dia leh kuarkan ayat
"xper..buka karang makan kaw2...sok kita jmp abg belanja ikan bakar yer"
yer bos..selagi aku x dpt mkn ikan bakar ngan lu..mulut aku mmg akan merepek bende yg sama
x sama ok mkn ikn bakar ngan org lain (ke sbb aku saje2 nak bg org tu mengojekan ikn bakar aku?)

intro aku mmg slalu kuar dr tajuk..sila biasakan...

aku terliur ngan durian la skrg..anak dlm prut ni duk tendang2 nak merasa durian (bila pregnent?? feeling je maaa)
tensen ...musim2 durian ni tp x puas makan durian, rs cam aku dipaksa berenti makan nasik je..huhuhuhu
ooo plz...aku nak mkn durian wei!!

ms g uptown ari2, bos sudah pelawa kalo mau beli..mls gamaknyer dgr aku merengek psl durian kat cuping tinge, so pelawa la jugak walaupon tau keta dia akn berbau durian seminggu
tp sbb aku pulak mls nak dgr dia mengomel psl bau durian..so dan2 ckp x nak..walaupon dlm hati "menyesalnyerr!!"
ssh hdp ngan org x mkn durian ni..
tp bgs gak..x luak durian aku..muhahahaha

mlm td ayu ajak gak mengejekan durian yg dia beli
durian kampungg..7 bijik dlm 10 hinggit
ok gak durian dia..durian kampung kan
tp kalo dah dua2 antu durian, ingat cukup??
idoknyerrr
tu pon nsb baik si aina ngan makteh nyer idok makan..bgs korang
mmg aku xkan ajar diorg ni mkn durian..muhahaha..rugi!!

so td bg msg kat ayu..srh beli durian lg
x kira..aku x puas lg mkn durian ni
tetb rs cam nak blk kg
kalo merengek2 kat pn faridah ngan mr zainal time gini, sah2 akan dicarikan juga
oo suke mkn durian ngan mr zainal..sbb dia x mkn bnyk, tp dia akan kopekkan durian tu n bg seketul2 kat aku..ooo miss my daddy pulak..hikhikhik

nnt aku dah kaya..aku nak beli dusun durian ngan manggis ngan mata kucing, durian ngan mata kucing utk aku, manggis tu bg kat org yg x pandai menghargai durian itu (muncung pjg kat hezrein..kuikuikui)..ooo mangga skali..yg 2 pon wajib gak

amin

No comments: