Saturday, June 6, 2009

ok habis


sronok ke layan perasaan sedih?
ukhh x best langsung..x suke..x suke!!
hbs tu nape diikutkan?
sebab xde sape nak larang
xde sape yang kisah @ tahu aku tengah sedih
& sebab utama..aku sorang2..xde sape sekeliling aku

or may b..aku kene terangkan
aku sunyi bila org di sekeliling bukan orang yg aku perlukan
bukan org yg faham @ tahu tentang aku
bukan orang yang akan kisah tentang hidup aku

aku selalu nasihatkan orang..jgn layan perasaan kan
ooo may b aku kene btlkan
layankan..sedihla sampai ko puas..nangis smp ko rs dah x mampu nak nangis
sebab bila ko puas dgn kesedihan tu..ko akan bgn..ko akan sedar, ko lbh kuat dr ape yg ko rskan
& aku kuat untuk hadapi hidup yg Allah dah amanahkan

so..aku akan trus usahakan supaya ape aku harap akan tercapai
aku tahu, Allah x pernah sia2kan doa hambaNya
& aku tahu..akan sentiasa yang bersedia untuk bantu aku bangun bila aku jatuh lagi

aku mungkin akan jatuh lagi
aku mungkin akan menangis lagi
& aku mungkin akan putus harapan lagi
tapi aku tahu..aku ade setiap kekuatan untuk bangun semula
& kekuatan tu ada pada korang :)

sentiasa bantu aku untuk bangun wahai insan2 kesayangan..
tadah tangan kamu untuk menyambut aku saat terjatuh..
pinjamkan bahu kamu untuk ku bersandar saat kelelahan
pinjamkan senyuman mu untuk aku tahu..aku mampu untuk teruskan
aku gembira untuk berkongsi nafas setiap hari dengan kalian..
sekurang-kurangnya..aku ade korang :)

No comments: