Sunday, August 1, 2010

nanny

aku kat rmh akak aku ni...psl 2 le aku leh suke2 mengonkan fb selagi x membuta, menulis dlm blog yg akn dipublish bila aku rs nak publish


la ni aku tgh sibuk msk dlm fb tu..tah ape jadah aku leh kene virus cafe world tu

kempunan nak bukak cafe sendiri gamaknyer


smbl2 ni jugak sy tgh melayan lagu2 di youtube dgn harapan akan dpt menambah koleksi lagu aku

tp sdh woo..disbbkan lama x melekat di komp..aku dah x aware software2 br utk menciplak sbrang lagu atau games yg aku nak..(ape nak kata..sy pengambil yg x ade bnyk duit..kalo ade MUNGKIN (mgkn je) sy akan gune laluan yg btl


semua software yg aku smpn bg keje2 mengambil reta bende dlm tenet ni dah x leh gune..buat penat je ngumpul dulu..ceh


oo berada nyer sy dirmh ni adalah kerana menjalankan tugas yg diamanahkan olh mak dara ayu..menjaga anak daranyer si aina syafiqah semasa ketiadaan dia & suami untuk mengikuti kursus anjuran pakar motivasi yg suke tuing pale sendiri (bkn aku yg ckp..org lain yg ckp)


ini adalah kerana..cik puan muda aina bersekolah pd har jumaat walhal kursus yg tlh dibyr beratus2 olh mak dara ayu & suami akan bermula pd hari jumaat (kalo dia x tipu aku ;aa..kalo tipu, mgkn gak dia g bercanda, berlagak menghoneymoonkan diri smbl mengaku "kami br je kawin")


maka sy tlh berada disini pd hari khamis lagi


buat ms ni..cik mude aina dah kenyang mencekik spegeti, skrg dia sibuk main ngan anak2 patung dia..makngah x nak msk cmpr bab2 main anak patung ni.


ok..sy nanny smp hr ahad ni..bayaran diterima dlm bentuk tunai sahaja, sy juga akan klaim sume cost pengangkutan sy (tgg jap lagi aku citer mmcm mn truk aku nak smp tmpt jin bertandang ni)


selain dr menjaga cik mude aina..sy juga akn pastikan dia hanya memakan makanan yg dia gemo (yg 2 mmg paling sonang..aina mkn makanan yg aku suke je..kuikuikui) berkali2 setiap hr., sy juga akn pastikan dia sentiasa bersih (walaupun dia blm mandi) & akan dibw ke tmn setiap ptg


selain itu, sy trut akn mengemas rmh mak dara ayu..smbl memastikan arnab2 dia mkn on time, setimpal dgr bayaran yg akn sy terima


ade sape2 nak ambik sy jd nanny?

tp don worri..sy xde suara mengkekek mcm dia..x seksi mcm dia, tdk materialistik cam dia..tp kalo sy ade cutting mcm dia..mgkn rega sy mahal lagi laaa:)

No comments: