Monday, August 2, 2010

kenapa aku x suke cuti?

1- aku akn asyik membuta
2-membuta
3.membuta
4. aku akan asyik masak
5- masak
6- masak
7-masak
8.makan
9.makan
makan
makan
makan
makan
makan
makan
makan
makan
makan
makan
makan
makan

uhh..penat naip

sgt bhy bila aku ddk rmh..adelah fobia bila aku duk rmh 24 jam selama 2 hr je..kompom pas2 ade org komplin "pipi ko @bdn ko naik arr"
ohh ayat tu perit di telinga & menusuk di hati okk!!

aku ni btl la lemah semangat tgk dapur, tgk kuali, tgk lesung batu..apetah lagi tgk peti ais
lagi lemah tgk beras, tgk sayur, ikan, daging..bla..bla..bla

tp mslhnyer..bila aku cuti..sume org lbh suke aku duk dpur..masak..slh aku ke tu?

aku mmg x reti msk..tp aku je yg sudi msk tuk diorg, dgn ayat lain..aku ni sukarelawan bila smp bab msk ni

so tu la alasan knp aku femik..sekian time kasih (sbnrnyer aku dah xde idea nak tls,bende ni dah terbengkalai dr td..idea udah lari)

No comments: