Tuesday, January 22, 2013

Live

Aku tengah tgg bas nak g koje. Smlm tanya sue kalo ada program yg kita leh gune dlm hp tuk tulis blog.almaklum, aku kan buta it.so kak sue kata ada.so kita cr la..tu yg dpt bende ni. Pasni leh tls blog kat mn2 pun.aku ni kadang2 rs nK menulis tu muncul kat tmpt yg x sepatutnyer.tp bl duk dpn komp, malas ya amat.
Ooo..td tgg bas, skrg dlm bas. Setiap hr kerja, kecuali sabtu ahad,aku akn naik bas.bl naik bas ni,dia ada satu feeling yg ko ddk kat 1 tempat somewhere kat indon.hebat heh? Xyah bazir duit g sn. Naik jer bas, ko rs satu bhs pon ko x phm, tp ko tpaksa dgr sbb hmpr sume org dlm bas ni berebut nk ckp tp dlm bhs yg haram ko nk pham
Ooo diorg ni hmpr semua akn trn kat sek vokasional yg mengadap kilang panasonic tu.wat kata hezrein 'hebat kwn2 awk' phm ayt dia? Bagus.kalo x phm, korang kene studi lg bab ayat2 pengutuk

Satu lg aku x phm, hmpr setiap org pompuan diorg bwk botol mineral kosong,mcm kn gak interview diorg ni.
Oo dkt nk smp tmpt diorg trn.kalo aku x malu aku ambik gambo yet.tp kakak sblh aku ni duk usher aku wat ape dr td.kang dia pggl geng karang, mati pasni kene cr alternetif lain g koje

Slalunyer xtvt aku time naik bas ni yelah tido.feel baik punyer bl dpt buat xtvt ni..heaven dowh. Hr ni je la aku jd kapochi.
See..aku dpt tangkap tu je, mas joko dpn aku dh berkerut muke tgk aku try ambk gamba.kang kok smp lombok aku karang,sape nak tido ngan hezrein mlm ni? Wohohoho.. Heh!
Dah2,aku ingat nak membuta jap. Bende wajibunnah ni kene buat.kang aku jd monster sbb tido x ckp.
Oo gamba tu aku x tau nk ssn.dpt mskkan dlm entry ni pon dh ckup bgs.pandai2 la ssn atur kan ye
Ooo mas joko dpn aku ni bersembang, n aku cm dpy tangkap perkataan malaysia ngan langkawi, so aku bajet dia kata dulu diA cadang bila smp malaysia, dia bercadang nak duk langkawi..wallahualam

No comments: