Tuesday, January 8, 2013

tq pada semua


wehh...korang ingat aku percaya?? aku pon x caya..tapi mmg saya dah jadi ISTERI MOHD HEZREIN!!

x rasa nak tulis ape..aku tgh menahan skit prut ni..jap lg nak g kedai, kalo rajin nnt updated psl kenduri hr tu
gamba pon import kak sue nyer, satu gambo pon aku xde hr tu.

untuk soalan2 yg berbunyik "sronok jd istri?" (sejak aku kawin, soalan tu je yg aku dgr) sronok, tp penat skit. untuk org yg dah 32 tahun suke bermalas2 di ats katil selagi matahari x naik, kene bgn pg2 buta buat sarapan untuk suami & terkecoh2 bersiap2 g keje adalah sgt memenatkan. hampir tiap2 hr aku tertido time rehat kot.

time ni gak mula rs menyesal x blajar keta dr dulu, sian suami aku pg2 dah kene bgn, kene anta aku g keje. mlm2 lak kene jemput aku kat rmh sewa (asalnyer mmg cadang duk berasing kejap kan, tp dia sggp jemput malam2..alhamdulillah la)

kami still cuba utk adapt dlm kehidupan baru ni, msh lagi rs kekok dgn semua ni, doakan aku & hezrein bole hadapi semua pengalam baru ni

dah..nak g kodai, jap lg nak msk..

1 comment:

Anonymous said...

Aiii...asyik nyebut penat, sakit, katil je ni...hehehehe


-fromKDwithlove-